masterchef nederland

Heb je iets gezien, te vertellen of vragen? Dat kan en mag hier.
Plaats reactie
Maurits

masterchef nederland

Bericht door Maurits » 27 sep 2010, 07:40

Iemand gisteren masterchef gezien?

En wat vond je ervan?
When there's smoke, there's flavor (Colgin)

yarrah

Re: masterchef nederland

Bericht door yarrah » 27 sep 2010, 09:00

Tja, als je de BBC masterchef gewend bent............. Maar ik heb zowiezo een hekel aan de nederlandse tv zender. Dus mijn naar mening moet je gewoon niet vragen :lol: .

LET OP: vanavond begint op BBC 2 21.30, masterchef "the professionals" weer.

Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo » 27 sep 2010, 09:51

Wat zal ik zeggen..sommige reacties zijn wel goed op de gerechten.
Soms...heb je gewoon zin om ff mee te proeven..
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl

Joo-suf

Bericht door Joo-suf » 01 dec 2010, 20:01

Hihihi

Heb er aan meegedaan en zat bij de tv uitzendingen. voor de lief hebber... http://www.net5.nl/web/show/id=1247083/ ... 330/page=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Ben er uit gevlogen omdat mijn courget niet gaar was. Tegen woordig is het ook weer op net 5 maar dan die uit australien is wel een stuk proffesioneler.

Groet

mal

Bericht door mal » 02 dec 2010, 23:29

Joo-suf schreef:Hihihi

Heb er aan meegedaan en zat bij de tv uitzendingen. voor de lief hebber... http://www.net5.nl/web/show/id=1247083/ ... 330/page=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Ben er uit gevlogen omdat mijn courget niet gaar was. Tegen woordig is het ook weer op net 5 maar dan die uit australien is wel een stuk proffesioneler.

Groet
och, condoleances met die courget!

In Australie hebben ze inderdaad de ultieme Masterchef formule weten te vinden! Heb nog geen aflevering gemist! Zelfs Masterchef Australie junior was de moeite van het volgen waard, dat heb ik toch bij de Engelse niet gehad! Nee, ik kan haast niet wachten tot het derde seizoen van start gaat (april pas).

Die net5 link kan ik helaas niet zien omdat ik flash/silverlight weigeraar ben, maar ik zal nu toch eens zien of daar omheen te komen is.

Groet!

Plaats reactie