kapotte magi mix

Heb je iets gezien, te vertellen of vragen? Dat kan en mag hier.
Plaats reactie
Leonard Elenbaas kookjunk
Contacteer:

kapotte magi mix

Bericht door Leonard Elenbaas kookjunk » 19 jan 2010, 19:05

Hey beste mede forum gebruikers...
ik heb van mijn magi mix de naaf kappot gedraaid je weet wel dat witte ding waar je mes op komt te zitten...
heeft iemand er mischien ervaring mee om die te vervangen en weet iemand waar ik die kan halen?

groeten Leo
Er is maar één ding ergerlijker dan een vrouw, die kan koken en het niet wil,
en dat is de vrouw, die niet kan koken en het toch doet.

http://www.restaurantpurepassie.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Maurits

Re: kapotte magi mix

Bericht door Maurits » 20 jan 2010, 07:45

Bij de meeste goede kookwinkels kan je de onderdelen bestellen, bijvoorbeeld Duikelman in Adam, Kookpunt Rdam en Oldenhof in Hilversum/Zwolle.
When there's smoke, there's flavor (Colgin)

Bchef1
Contacteer:

Bericht door Bchef1 » 20 jan 2010, 12:24

ik heb wel eens geprobeerd die naaf te vervangen, maar volgens mij zit de naaf in de motor geperst. Vervangen is dus een behoorlijke klus, zoniet onmogelijk zonder de juiste apparatuur.
Drama overigens dat het altijd hetzelfde euvel is met die dingen. Geef mij maar een robocoupe, prijzig maar gaan wel een stuk langer mee.
I love defenseless animals, especially in a good gravy

bernard

Bericht door bernard » 20 jan 2010, 15:14

Bij mijn hele oude Magimix 2000 heb ik dat witte dopje een moeten vervangen nadat ik veel chocolade had geraspt. Bij Duikelman hadden ze een reserve exemplaar, maar zeiden erbij dat ik er zuining op moest zijn want het was de laatste ...

Op http://www.magimix-spares.co.uk lijken ze er nog wel te zijn, ze noemen het een "spindle cover". Succes.

Bchef1
Contacteer:

Bericht door Bchef1 » 20 jan 2010, 17:18

bernard schreef:Bij mijn hele oude Magimix 2000 heb ik dat witte dopje een moeten vervangen nadat ik veel chocolade had geraspt. Bij Duikelman hadden ze een reserve exemplaar, maar zeiden erbij dat ik er zuining op moest zijn want het was de laatste ...

Op http://www.magimix-spares.co.uk lijken ze er nog wel te zijn, ze noemen het een "spindle cover". Succes.
er staat ook bij "To be fitted by Magimix service agents" :?
I love defenseless animals, especially in a good gravy

bernard

Bericht door bernard » 20 jan 2010, 17:55

:lol: Dat moeten ze zeker zeggen van Magimix ofzo. Het was bij mijn machine echt heel makkelijk: gewoon erop schuiven, en hup verder met de bruidstaart.

Plaats reactie