Demeyere Restoline

Heb je iets gezien, te vertellen of vragen? Dat kan en mag hier.
Plaats reactie
Maartuh

Demeyere Restoline

Bericht door Maartuh » 23 nov 2009, 12:02

Hallo,

Dit is mijn eerste post hier, en ik heb eigenlijk een vraagje.
ik vind het wel leuk om af en toe eens iets speciaals te maken en was de goedkope koekenpannen met anti-aanbakbodem een beetje zat.
Nu was ik aan het rondkijken voor een goede koekenpan en kwam ik op dit forum terecht.
Ik lees hier goede reacties over demeyere pannen en ben hiervoor rond gaan kijken. Nu heb ik al een dure hobbie dus wil ik dit niet meteen kapitalen uitgeven.
Vandaar dat mijn aandacht getrokken werd door de demeyere restoline serie (de 3 sterren serie dus). De prijzen vind ik namelijk erg mooi van die serie en ze hebben geen anti-aanbak laag.

Nu vroeg ik me alleen af of iemand ervaring heeft met deze serie. Ik wil namelijk geen miskoop doen.
Zijn dit een beetje goede pannen voor dit geld of is deze "budget" serie eigenlijk gewoon "bagger" en kan ik beter naar wat anders kijken?

Maartuh

Re: Demeyere Restoline

Bericht door Maartuh » 24 nov 2009, 14:22

Niemand een mening hierover?

sjaak

Bericht door sjaak » 24 nov 2009, 16:21

een koekenpan is om in te bakken of hij nu 15 of 40 euro kost maakt weinig uit als je er vuur onder doet bakken ze allemaal.
Wil je dat hij niet aanbakt heb je teflon nodig wil je dat hij er mooi uit ziet is het persoonlijk want smaken verschillen.
enigste waar je echt op moet letten of hij geschikt is voor jou fornuis (gas, electra, inductie.)
en dat de steel goed bevestigd is zodat hij niet snel loslaat of je een plastic brandlucht ruikt omdat het aanhechtings punt te dicht bij het vuur kan.

Maurits

Bericht door Maurits » 24 nov 2009, 16:49

En let erop dat de bodem een goedgelijdende kern bevat, zoals koper of alu.
When there's smoke, there's flavor (Colgin)

Plaats reactie