Input gevraagd

Heb je iets gezien, te vertellen of vragen? Dat kan en mag hier.
Plaats reactie
metal chef

Input gevraagd

Bericht door metal chef » 11 sep 2009, 08:27

Wij zijn sinds een tijdje online met een Horeca nieuws en informatie website, http://www.dinnerking.nl" onclick="window.open(this.href);return false;. Ik ben erg benieuwd hoe jullie keuken professionals deze site vinden en of en hoe wij het aanbod nog beter en breder kunnen maken. Wat vindt de witte brigade interessant om te zien, wat is nieuws? Missen jullie iets, valt jullie iets op? Dan zou ik het geweldig vinden als jullie dit zouden melden. Alvast hartelijk bedankt.

Will

Re: Input gevraagd

Bericht door Will » 12 sep 2009, 19:56

Als ik mijn ongezouten mening mag geven....het informatieve gehalte vind ik aan de lage kant. Het komt op mij meer over als een Hanos/Makro folder in een mooi jasje. Thee uit een staafje, diepvriespatat die net zo goed is als verse, een nieuw watertje etc. Ik ben mij ervan bewust dat het erg moeilijk om ook echt informatief te zijn, maar de site 'triggert' mij op dit moment niet. Het zijn het type nieuwtjes die ik normaal gesproken al via-via weet, uit een foldertje haal of hier op het forum tegenkom.

Laat je niet op de kast jagen, maar aan een eerlijke mening heb je nou eenmaal meer dan aan een loos complimentje. Succes met de site!

Guido

Re: Input gevraagd

Bericht door Guido » 14 sep 2009, 20:24

hierbij ook maar even mijn mening, de site ziet er in principe goed en overzichtelijk uit
helaas ben ik bang dat het niet informatief genoeg is, het nieuws waar jullie mee komen
is voor mij eigenlijk al oud nieuws. Er is voor de horeca al zoveel informatie via forums, vakbladen,
folders, leveranciers etc dat ik in deze site niet echt een meerwaarde zie.

Plaats reactie