Smaakles

Heb je iets gezien, te vertellen of vragen? Dat kan en mag hier.
Plaats reactie
Zoute droom

Smaakles

Bericht door Zoute droom » 09 jul 2009, 17:02

Als er iemand goed is in smaakles geven dan weet ik nog wel een adresje in Hierd/Hardewijk, de sauna waarvan ik de naam niet zal noemen maar waar er maar eentje van is in die omgeving.
Masaal eten dmv een buffet oke, in de rij in je badjas staan oke, maar de roerbak groente niet gaar, de vis in saus meer dan overkookt, alle gerechten de zelfde vlakkesmaak.
Confiënce food oke maar doe er iets mee, schaal het op.
Mijn bordje voor 1 kwart leeg, vraagt de bediening, "heeft het gesmaakt? :x ÄAAAAAAAAh nee meneer, (uitleg) weet je wat ie zegt......................OH en ruimt het tafeltje naast me leeg :roll:
Ik heb het gemeld bij de receptie, ik hoef echt geen geld teriug of korting, maar als bediening hoor je niet zo te reageren, puntje voor de receptie, zei behandelde een klacht zoals het hoort, aanhoren, notitie maken en exucces maken, dat is genoeg.
Lekker eten en bereiden is de beste therapie voor de geest!

Leo
Forum Chef
Contacteer:

Re: Smaakles

Bericht door Leo » 09 jul 2009, 22:12

Er is best goed te koken met dat spul, zonde als het niet lekker gemaakt wordt.
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl

Zoute droom

Bericht door Zoute droom » 09 jul 2009, 23:36

Absoluut Leo, kan dat. Ik heb er in gehandeld.
Probleem is, eerst wil men alles zelf maken, gebruikt men later toch confiënce spul, doet men vaak gelijk helemaal niets meer, beken de slogan, beetje van je zelf en een beetje van.........
Houdt niet in dat de groente niet gaar hoefd te zijn en de diepvriesvis een droog brok karton is, waarschijlijk te lang en te hoge temp.

Ooit voor 400 man per dag ala carte gekookt, dat ging heel goed en de smaken waren ABSOLUUT niet vlak, 1/2 conf en 1/2 eigen sjeu.

oja dan nog de bieten salade, wat wil je proeven als je die eet, bietjes of knoflook, `t was het laatste.

Toegegeven, het nagerecht, bananenijs en vannile ijs met nootjes en slagroom was oke, daar kan ook niet zoveel aan mis gaan. :wink:

sous

Bericht door sous » 27 jul 2009, 09:45

Haha, dat riekt naar de zw*l*wh**v* ....En dan te bedenken dat dit vroeger een gerenomeerd restaurant was waar zelfs de koninklijke familie gegeten heeft

Zoute droom

Bericht door Zoute droom » 27 jul 2009, 09:54

AHAA zat ik dus toch met Maxima in het bubbelbad :lol:

sous

Bericht door sous » 28 jul 2009, 09:12

LOL. liever dat dan met haar schoonmoeder

Plaats reactie