ervaring Librije's Atelier?

Heb je iets gezien, te vertellen of vragen? Dat kan en mag hier.
Plaats reactie
Maurits

ervaring Librije's Atelier?

Bericht door Maurits » 13 feb 2009, 08:37

Librije's Atelier is al een aantal keren langsgekomen in topics, maar heeft iemand ook ervaring met cursussen daar?
When there's smoke, there's flavor (Colgin)

Tartello

Re: ervaring Librije's Atelier?

Bericht door Tartello » 13 feb 2009, 16:01

Ik ben er alleen geweest, maar geen workshop of cursus gevolgd. Het ziet er wel te gek uit.

:D

Esther

Bericht door Esther » 15 feb 2009, 10:27

Ik kan je vertellen dat er zeer profi gewerkt word in een ontspannen sfeer met kleine groepjes van hooguit 5-6 mensen. De Boertjes hebben goede vakmensen in hun team zitten en een schitterende kookambiance met topapparatuur voor tot je beschikking...ook leuk misschien te melden is dat het plafond van het atelier volgeschreven staat met wensen van topcollegas, zoals Gordon Ramsay, Paul Bocuse en Martin Kruithof...echt heel leuk gedaan :D Ik ben eens met schoolreis meegeweest naar een tweetal leveranciers (Eef Stel, gevitaliseerde groenten en de volledig natuurlijke shii-take kwekerij in Balkbrug)van de Librije en ook dat was helemaal te gek om aan mee te doen! Ze verzorgen alles tot in de puntjes hoor!

Maurits

Bericht door Maurits » 15 feb 2009, 13:55

mmm, dat in klein groepsverband lijkt me wel wat. Ik ga maar eens sparen voor de meerdaagse cursus voor de gevorderde thuiskok...
When there's smoke, there's flavor (Colgin)

Esther

Bericht door Esther » 17 feb 2009, 10:03

Het kost wat pegels, en daar krijg je dubbele kookwaarde van terug, dus zeker doen, Maurits! Het schoolreisje kost trouwens slechts 65 euro ter uwer informatie.

Plaats reactie