Chefs Magazine

Heb je iets gezien, te vertellen of vragen? Dat kan en mag hier.
Plaats reactie
Bammetje

Chefs Magazine

Bericht door Bammetje » 14 jan 2009, 10:25

Afgelopen weekend de [nieuwe] Chef's Magazine ontvangen. Een mooi blad met enkele top chefkoks erin. Het lezen waard.
Ik heb ook gezien dat er een website [in aanbouw] bij hoort en ook daar een forum [http://www.chefsmagazine.nl].
Hopen dat we het blad gewoon maandelijks blijven ontvangen want het is een aanwinst voor ons koks.

Heeft iedereen deze ontvangen of is het steeksproefgewijs gedaan?
op de Horecava een tijdje staan te praten met een personeelslid van de uitgeverij van het blad. De bedoeling is het grootste blad voor de chefkok te worden met elke keer een chefkok aan het woord...

Marielle
Contacteer:

Re: Chefs Magazine

Bericht door Marielle » 14 jan 2009, 12:52

wij hebben hem thuis ook, vind dat er wel leuke dingen in staan

Niels
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Niels » 14 jan 2009, 12:55

Mooi blad!

Jammer alleen dat er het zoveelste kook/koksforum wordt begonnen.
zie; http://www.chefsmagazine.nl/index.php?o ... ic&topic=5

Cees
Contacteer:

Bericht door Cees » 14 jan 2009, 13:06

Blad vluchtig gelezen, dus kan nog geen eerlijk oordeel geven.

Ja dat forum had ik ook gezien haha, ach elke website heeft tegenwoordig een forum. Maar het moeilijkste is om een actief forum te hebben. Dat kost tijd en een hoop inzet etc. Dat is ook de reden waarom ik denk dat het op die site niks word....een forum moet gemodereerd worden en er moet worden gepost, als ik al zie dat er tig diverse forumthreads op de site staan...maar allemaal leeg ...dan word het niks.
Volg me op Twitter: http://twitter.com/CeesCook

Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo » 14 jan 2009, 16:19

Weer een exacte kopie. Jammer, dat ze nooit zelf onderwerpen verzinnen.... zo komen we nooit op ideeen :roll:
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl

jeroenbr

Bericht door jeroenbr » 14 jan 2009, 21:48

Ze hebben inderdaad een creatieve inspiratie bron genomen op het forum in te delen ...
Maar leo, zit er niet mee. Aangezien 95% never volledig over zal stappen op een ander forum. Voor de meeste is dit forum te vertrouwd. Voor de personen waarvoor dat niet geld, zijn ook weinig te vinden op dit forum.

Tim

Bericht door Tim » 16 jan 2009, 01:01

Zal er ook maar niet van wakker liggen hoor Leo, weet je wat een tijd het kost voor zoiets ook daadwerkelijk van de grond komt.
Mocht het zover komen hebben we altijd nog wat achter de hand ;)
a state of mind, a passion, an addiction, an abusive drive to reach perfection knowing that it is impossible to obtain in this lifetime...Guillaume St. Cin

BreeZe

Bericht door BreeZe » 10 sep 2009, 16:01

Ik sta hier binnenkort in met Kreeft... Tips en Trucs en hoogstwaarschijnlijk een complete repo Over de Parel en mijn persoon :D

Cees
Contacteer:

Bericht door Cees » 10 sep 2009, 21:58

Cees schreef:Blad vluchtig gelezen, dus kan nog geen eerlijk oordeel geven.

Ja dat forum had ik ook gezien haha, ach elke website heeft tegenwoordig een forum. Maar het moeilijkste is om een actief forum te hebben. Dat kost tijd en een hoop inzet etc. Dat is ook de reden waarom ik denk dat het op die site niks word....een forum moet gemodereerd worden en er moet worden gepost, als ik al zie dat er tig diverse forumthreads op de site staan...maar allemaal leeg ...dan word het niks.
:lol:
Volg me op Twitter: http://twitter.com/CeesCook

Will

Bericht door Will » 10 sep 2009, 22:15

Wel een drukte hun forum trouwens, ze zullen dan toch wel een hoop lezers hebben?

Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo » 11 sep 2009, 00:01

Somige reportage zijn wel leuk, het forum werkt niet. Ik snap dat wel.
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl

Will

Bericht door Will » 11 sep 2009, 15:40

Moet zeggen dat de interviews met enkele chef's inderdaad wel leuk zijn. Met name omdat het niet slechts een halve of hele pagina is met bekende informatie, maar gelukkig veel uitgebreider. En dit blijft toch wel het forum :mrgreen:

BreeZe

Bericht door BreeZe » 12 sep 2009, 16:25

Heb het interview en tips en trucs al mogen ontvangen.. Maar helaas praat je nog steeds tegen een journalist en die blijven toch schrijven naar wat zij leuk vinden en formuleren een hoop dingen naar eigen inzicht wat wel eens verkeerd begrepen word!

Maar in Oktober komt de repo in het blad ben benieuwd wat jullie er van vinden..

Btw heb ik ook deze maand in de Horeca Vizier gestaan met "de 20"

Plaats reactie