Koksijde

Heb je iets gezien, te vertellen of vragen? Dat kan en mag hier.
Plaats reactie
Leo
Forum Chef
Contacteer:

Koksijde

Bericht door Leo » 11 jan 2009, 22:25

Afbeelding

Is dat normaal in belgie, dat je zo'n schild krijgt na je opleiding?
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl

jeroenbr

Re: Koksijde

Bericht door jeroenbr » 12 jan 2009, 00:07

wel erg leuk :)

Jean Van der Stuyft

Bericht door Jean Van der Stuyft » 12 jan 2009, 09:42

Ja, in België zie je veel dergelijke plaatjes aan gevels hangen. Of dit een referentie is is een andere discussie

Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo » 12 jan 2009, 16:15

HK deed met denken aan Hells Kitchen.

:mrgreen:
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl

KNL

Bericht door KNL » 12 jan 2009, 20:22

wordt wel vaker gedaan, maar ik dacht dat dit meer bij de 'grotere' hotelscholen was..ik denk dus niet dat er plaatjes aan de muur hangen met VTI Spijker erop..bij mij op het werk hangt er trouwens een plaatje van PIVA...

Emiel

Bericht door Emiel » 20 jan 2009, 00:49

KNL schreef:wordt wel vaker gedaan, maar ik dacht dat dit meer bij de 'grotere' hotelscholen was..ik denk dus niet dat er plaatjes aan de muur hangen met VTI Spijker erop..bij mij op het werk hangt er trouwens een plaatje van PIVA...
Het is maar hoe je het woord "groot" opvat. Ter Duinen is op gebied van reputatie groot en Het Spijker is groot op gebied van omvang, Piva ken ik echter niet. Beide scholen hebben een andere achtergrond en je kunt ze dus eigenlijk niet met elkaar vergelijken, ondanks dat ze beiden een zeer goede horecaopleiding bieden. Zoals Jean zegt... of het een referentie is is een andere discussie. Je moet het nog altijd zelf waarmaken.

KNL

Bericht door KNL » 20 jan 2009, 18:18

Emiel schreef:
KNL schreef:wordt wel vaker gedaan, maar ik dacht dat dit meer bij de 'grotere' hotelscholen was..ik denk dus niet dat er plaatjes aan de muur hangen met VTI Spijker erop..bij mij op het werk hangt er trouwens een plaatje van PIVA...
Het is maar hoe je het woord "groot" opvat. Ter Duinen is op gebied van reputatie groot en Het Spijker is groot op gebied van omvang, Piva ken ik echter niet. Beide scholen hebben een andere achtergrond en je kunt ze dus eigenlijk niet met elkaar vergelijken, ondanks dat ze beiden een zeer goede horecaopleiding bieden. Zoals Jean zegt... of het een referentie is is een andere discussie. Je moet het nog altijd zelf waarmaken.
helemaal met eens, maar het woord "groot" was trouwens op de reputatie gericht :wink:

groetjes

Plaats reactie