Keukengrappen

Heb je iets gezien, te vertellen of vragen? Dat kan en mag hier.
Bunzing

Re: Keukengrappen

Bericht door Bunzing » 25 aug 2010, 23:38

Oke nog eentje.
Als je na het servies je collega een flesje bier aanbied. Neem er eerst een slokje uit en doe er vervolgens een rauwe verse eiwit in, moet je opletten wat er gebeurt als je collega een slokje neemt..... :twisted: :twisted: :twisted:
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig.

marja

Bericht door marja » 28 aug 2010, 14:25

Nieuwe Brabantse trend voor spekverwerking trend: kijk op:
http://www.youtube.com/watch?v=krbULqrZBRw" onclick="window.open(this.href);return false;
Groet Marja van Trier

mark_s

Bericht door mark_s » 29 aug 2010, 16:15

Laatst een goeie gehoord van mijn afwasser (16)..

de chef noemde hem jochie...
waarop hij heel adrem zei..

Dude...jij speelt met lego (rond de 30 jaar)
toen werd het heel even stil

of thuis even 1 liter water koken... in een kan gieten met een hand vol gesneden rode pepers en gewoon afkoelen :twisted:
op je werk even in de waterfles gieten van je collega....
Hij geloofde niet dat een rustige gozer ook wel eens wat terug kon doen nadat hij wodka door mijn bier deed :P........BURN!!!! :twisted: :twisted:

doe ik nooit meer.....het werkte een beetje te goed.....hij liet de halve dag scheten STINKEN!!!!!!!!
Het zijn niet allen koks die lange messen dragen.

Blaze

Bericht door Blaze » 07 sep 2010, 20:26

Wij hebben een keer een stagiare uit de bediening kreeften laten uitlaten (rare zin). Daar werd het vlees malser van :D Stond ie daar op de stoep met twee kreeften aan touwtjes te trekken omdat ze niet doorliepen hahahahah
En op een stageplek van me hebben ze ooit een vrij gezet jongentje uit de afwas een halve bierfust heel de markt over laten sjouwen, omdat de druk er af was en wij konden het er niet mee terug op zetten, "maar waarschijnlijk de kroeg aan de overkant wel" Hahaha na anderhalf uur kwam ie terug, helemaal bezweet (zo'n halfvolle fust weegt al snel 30 kilo :P ).

wilmsi

Bericht door wilmsi » 31 mar 2016, 11:10

Een afwasser een lepel vol wasabi geven en zeggen dat het kiwi pasta is voor een dessert ^^

Plaats reactie