Gast eist $ 100.000 na vondst lintworm

Heb je iets gezien, te vertellen of vragen? Dat kan en mag hier.
Plaats reactie
Webmaster
Contacteer:

Gast eist $ 100.000 na vondst lintworm

Bericht door Webmaster » 25 aug 2008, 15:06

Een restaurant in Chicago is aangeklaagd door een man die beweert een lintworm van drie meter te hebben gekregen na het eten van een zalmsalade. De man eist honderdduizend dollar.

De man beschuldigt het personeel van Shaw’s Crab House in Chicago ervan onachtzaam te zijn geweest en hem onjuist bereide vis te hebben voorgezet tijdens zijn restaurantbezoek in 2006.

Lettuce Entertain You, het moederbedrijf van Shaw’s Crab House, zegt dat de lintworm niet is ontstaan door het eten bij hun restaurant. ‘We hebben een uitgebreid onderzoek verricht en we zijn er zeker van dat het niet de schuld van het restaurant is’, aldus een directeur van het bedrijf.
Kokforum.nl : de website voor koks

sjaak

Re: Gast eist $ 100.000 na vondst lintworm

Bericht door sjaak » 26 aug 2008, 11:01

ik denk dat het wel heel moeilijk te bewijzen is dat die lintworm komt door net dat bezoek aan dat ene restaurant 2 jaar terug.

pinowouter
Contacteer:

Bericht door pinowouter » 08 okt 2008, 09:22

mischien heeft de beste man uit chicago op de hoek van de straat bij een onsmakelijke burger tent een dag van te voren wel een burger naar binnen hebben staan werken, het lijkt mij ook moeilijk tot niet haalbaar om tezeggen waar de lintword vandaan komt..of je moet het hem vragen als hij nog leeft :roll:

chef-dave
Contacteer:

Bericht door chef-dave » 08 okt 2008, 19:59

Pfuuu, ik zou blij zijn, kan ik misschien eindelijk wat kilootjes kwijtspelen die er nu toch maar teveel aanhangen,lol.
Vroeger was er een schandaal in België omdat er blijkbaar in een soort vermageringspil afkomstig uit china lintworm was verwerkt? Maar of dit een Urban Legend is of echt weet ik niet.
Het gras is steeds groener aan de andere zijde. Helaas is het dan ook meestal kunstgras!
Dave

Plaats reactie