Enquete arbeidsomstandigheden koks

Heb je iets gezien, te vertellen of vragen? Dat kan en mag hier.
Plaats reactie
vanderwees

Enquete arbeidsomstandigheden koks

Bericht door vanderwees » 22 aug 2008, 15:20

Goeiemiddag koks van Nederland,

doordat veel koks van werkgever wisselen in deze tijd van krapte op de arbeidsmarkt vroegen wij ons als Topkoks af wat daar de voornaamste redenen voor zijn. Wij horen van veel koks dat de dagen lang zijn en de salariering laag, maar zijn dat de enige problemen die spelen?

Als het voor ons inzichtelijker is wat de problemen zijn, kunnen wij dit goed naar opdrachtgevers toe onderbouwen en kunnen er eventueel zaken worden veranderd om de zware arbeidsomstandigheden te verlichten.

Hiervoor hebben wij 4e jaars studenten aan de Hogere Hotelschool in Den Haag de opdracht gegeven om hier hun eindproject aan te wijden.
Zij zullen in een periode van 5 maanden een rapport samenstellen met de bevindingen van onder andere deze enquete. Dit wil zeggen dat ze uitermate afhankelijk zijn van uw inbreng. Als er eenduidige resultaten uit het onderzoek komen, kan dit gepubliceerd worden om de ogen van de betreffende opdrachtgevers te openen.

Het project is eind oktober afgerond, wij zullen u het volledige rapport met alle bevindingen toesturen zodat het voor u inzichtelijk is waaraan u heeft meegewerkt.

Als u uw medewerking aan dit onderzoek zou willen verlenen verzoek ik u om mij een mailtje te sturen op joeri@topkoks.nl dan zend ik u een enquete toe. Wij zorgen ervoor dat deze na invulling bij de studenten terechtkomt. De enquete is geheel anoniem en wij zouden het erg op prijs stellen als u hier uw medewerking aan zou willen verlenen.

Bij voorbaat dank!

Joeri van der Wees

joeri@topkoks.nl

Leo
Forum Chef
Contacteer:

Re: Enquete arbeidsomstandigheden koks

Bericht door Leo » 22 aug 2008, 22:04

zullen we hem hier niet plaatsen?
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl

sjaak

Re: Enquete arbeidsomstandigheden koks

Bericht door sjaak » 26 aug 2008, 10:36

Topkoks is in deze een wervings en selcetie bureau.
www.topkoks.nl
Ben wel benieuwd naar de uitslag.
Maar ik geloof niet in een werving en selectie bureau voor koks .
Het klikt en je past in een team of niet.
Er is maar een manier om daar achter te komen dat is een goed 1 op 1 gesprek en het proberen

Plaats reactie