Texturas

Heb je iets gezien, te vertellen of vragen? Dat kan en mag hier.
Plaats reactie
Chefsonline
Contacteer:

Texturas

Bericht door Chefsonline » 31 mei 2008, 18:30

Geachte dames en heren,

Op dit moment zijn we op zoek naar iemand die eens iets leuks wil vertellen ( en vervolgens ook wil laten zien ) wat er zoal mogelijk is met texturas. We willen hier graag een aantal video's van hebben op onze website. Voel je je geroepen om dit met ons samen te gaan doen, stuur me dan even een mailtje zodat we
verdere details door kunnen nemen.

groetjes,

Jochen
Chefsonline.tv
en iedereen kookt mee...

JeroenTrimbos
Contacteer:

Re: Texturas

Bericht door JeroenTrimbos » 01 jun 2008, 12:16

Hoi ik ben Jeroen Trimbos.

Ik heb sinds 31 maart 2008 mijn eigen restaurant in Valkenburg aan de Geul, restaurant Jérôme
http://www.restaurantjerome.nl

Ik heb een aantal jaren in sterrenzaken gewerkt en beheers onder andere ook alle moderne kooktechnieken.
Misschien is het leukste om te laten zien hoe je die dooiers maakt met texturas, op 2 manieren, 1 voor de professionele koks met alle apparatuur en 1 voor de hobbykok zonder al die apparatuur.

Ook geleispaghetti, wolkenschuim en andere technieken zijn natuurlijk ook mogelijk.

Met vriendelijke groeten,

Jeroen Trimbos
Practice what you preach

www.kookookeens.tk
Contacteer:

Re: Texturas

Bericht door www.kookookeens.tk » 19 jul 2008, 13:38

Ik heb bij het koksgilde een workshop bijgewoond over dit onderwerp.

De mannen van www.taste-food.nl geven zulke workshops en hebben ook een scheikundig onderlegd kok in dienst.
Verder zou je gewoon bij de diverse toonaangevende zaken die met texturas werken kunnen vragen of die het willen doen, of als je in je eentje bent daar eens stage gaan lopen als dat kan.

Succes.

Hans :arrow:

Plaats reactie