Help mijn man moet vis eten

Heb je iets gezien, te vertellen of vragen? Dat kan en mag hier.
Plaats reactie
Barbara

Help mijn man moet vis eten

Bericht door Barbara » 03 nov 2007, 21:25

Hoi.Ik ben Barbara en ik zoek recepten,die erg lekker zijn van gewone vis.Mijn man heeft een dieet gekregen en moet vis eten en hij lust geen vis.Ik heb er een scholletje en Panga in gekregen.Zalm,forel enz vindt hij niet lekker.Panga is makkelijk te krijgen maar er zijn nog zo weinig recepten zodat het toch iets bijzonderswordt.B.v.Kan lasagna?
Dit hoort waarschijnlijk helemaal niet op jullie forum maar ik dacht ;Jullie hebben vast lekkere visrecepten.Alvast bedankt Barbara

chef peter

Bericht door chef peter » 03 nov 2007, 22:31

stoven, bakken, grillen, pocheren, combineren naar smaak, simpel en gemakkelijk.
koken kan iedereen, zeker voor 2 personen. :lol: :lol: :lol:

Joline

Bericht door Joline » 03 nov 2007, 23:16

panga met pasta.. panga met een kruidenlaagje en gebakken aardappels.. gewokt met wokgroenten/kruiden en rijst.. op zich kan je echt heel veel met panga hoor.. gewoon een beetje proberen denk ik..

ik weet niet wat hij verder wel/niet mag eten qua vis, maar met een hoop soorten vis is het net als kip, enorm veel mee te doen.

succes!
kookboeken en KOKSmessen zijn net schoenen.. je kan er niet genoeg van hebben.. :D

Emiel

Bericht door Emiel » 04 nov 2007, 01:08

Kabeljauw, koolvis en wijting hebben een niet zo uitgesproken smaak. In de plaats van puree bij vis te geven je vis in stukjes snijden(gaar) en in de puree doen, goed mengen. Werkt altijd.

Pluter

Bericht door Pluter » 04 nov 2007, 01:22

De meeste mensen die zeggen dat ze niet van vis houden, houden meestal niet van:

1: oude vis...Vis moet echt (kakel-)vers zijn!!!! (dus geen diepvries of supermarkt..)

2: te gare vis

3: vette vis...Zoals je zelf al zegt: geen zalm of forel (makreel, sardines etc..)..Deze zijn vaak wel erg gezond!!

4: graten....Dus filet kopen!

Leg dit 's voor aan je lokale visboer op de markt en zoek er dan (op internet bijv..) een receppie bij.

Barbara

Bericht door Barbara » 04 nov 2007, 18:23

Lieve mensen heel erg bedankt voor jullie tips.Van de Panga ga ik lasagna maken.Het fijne van panga is dat het niet zo gauw uit elkaar valt.
Nogmaals bedankt Barbara

Plaats reactie