Michelinster 2008 Gids / Guide
Michelinster 2008 Gids / Guide
Heeft iemand al een idee wat er gaat gebeuren in de Gids van 2008 van Michelin?
Wilde gokken..?
Wilde gokken..?
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl
www.koksforum.nl
-
Parkheuvel krijgt vast een tweede Michelinster, Amarone misschien de eerste?
Hertog Jan in Brugge verdient de tweede, maar ik vermoed dat ze die één jaar na de eerste nog niet krijgen.
Verder zal er nog wel een en ander veranderen, daar ze vorig jaar zo goed als niets veranderd hebben, als ik goed herinner (of was dat nu weer juist GaultMillau Nederland - ik geloof het laatste eigenlijk?).
Hertog Jan in Brugge verdient de tweede, maar ik vermoed dat ze die één jaar na de eerste nog niet krijgen.
Verder zal er nog wel een en ander veranderen, daar ze vorig jaar zo goed als niets veranderd hebben, als ik goed herinner (of was dat nu weer juist GaultMillau Nederland - ik geloof het laatste eigenlijk?).
-
-
-
-
Ja lekker eten enzo dat wel , maar bediening was niet top ! ze hadden mss een off-day ben gaan eten een zondag-middag.paulbrussel schreef:Meen je dat nu? Daar heb ik werkelijk helemaal niets van gemerkt!jerno schreef:Ben gaan eten in de wulf ... vind ik persoonlijk geen 2de ster waardig hoor ! personeel dat met moeite nederlands kan
(Maar ook ik geloof niet zozeer in een tweede ster voor in de wulf, hoor.)