Kookwedstrijden en demonstraties

Heb je iets gezien, te vertellen of vragen? Dat kan en mag hier.
Plaats reactie
leen hendriks

Kookwedstrijden en demonstraties

Bericht door leen hendriks » 18 mar 2005, 11:53

Ik wil meer gaan doen in kookwedstrijden en demonstraties. Wie weet hoe je daar tussen kunt komen.

Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo » 19 mar 2005, 11:55

Poeff....

lastig..lijkt me

Wedstrijden moet je je natuurlijk inschrijven...
demonstratie's?..meestal moet je daar gevraagd worden..misschien via het koksgilde ofzo...
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl

styliekokie

Bericht door styliekokie » 05 jun 2005, 11:05

ik ben lid van kokgilde en weet wel dat daar openkampionschappen worden gehouden ik weet ook dat er een stichting bestaat die europa culinair heet die houden ook altijd wedstrjden maar volgens mij staat op de internet site vna koksgilde ook wel www.koksgilde.nl ik vind altijd heel erg jammer dat ze weining wedstrijden hebben voor leerlingkoks en dat het vaak vriendjespolitiek is groeten frank

Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo » 05 jun 2005, 13:21

Zou dat echt zo zijn?

Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe dat werkt.
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl

kokkie79

Bericht door kokkie79 » 14 jun 2005, 09:01

Hm, kookwedstrijden zijn inderdaad wel een heel klein beetje vriendjespolitiek, hoemeer mensen je leert kennen des te groter is de kans dat je wat wint. Maar je moet natuurlijk wel wat moois neerzetten, anders win je echt niets

Heb ooit eens een verhaal gehoord van iemand die stiekum Jus de Veau mee had genomen en dat verstopt had in een witte wijn fles. En toen was ie in zijn zenuwen om betrapt te worden vergeten dat ie in de koelkast stond :wink:

Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo » 14 jun 2005, 21:59

:D
www.koksforum.nl

Vlabakje2

Bericht door Vlabakje2 » 06 dec 2005, 14:52

heb het zelf ervaren op de Zilveren garde dat het koken op wedstrijden best (corrupt) Vriendjespolitiek is
Mijn huidige Chef Waldrik Kremer is vice voorzitter van het koksgilde en die kent ook heel veel mensen die in de organisatie zitten enzo en die zien dit ook

Over het meedoen aan wedstrijden moet je je gewoon inschrijven het zijn meestal OPEN wedstrijden dus het gaat hier nie om Kwalificaties

Pascal

Bericht door Pascal » 06 dec 2005, 21:05

Ik ben het niet eens dat dit allemaal vriendjes politiek is. Ik heb een aantal malen als jurylid gefungeerd bij wedstrijden van de koksgilde maar alles gaat er eerlijk aan toe.
I'd like mornings better if they started later

Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo » 07 dec 2005, 00:17

ja..inprincipe zou het ook niet anders moeten zijn...

Jury lijkt me opzich wel leuk...meedoen trekt me niet zo..
www.koksforum.nl

Plaats reactie