kok worden of niet?

Heb je iets gezien, te vertellen of vragen? Dat kan en mag hier.
Plaats reactie
Chef jurre

kok worden of niet?

Bericht door Chef jurre » 15 nov 2006, 18:23

Hallo,
Ik ben 15 jaar en woon in sneek.

Ik zit heel erg te twijfelen of ik nou wel of niet de kokopleiding ga volgen.
ik werk momenteel als snackbarman en afwasser op het foarunder, dat is een restaurant in sneek in het snekermeer.
Er is hier overigens een goede kokopleiding te volgen.
mijn vraag aan jullie: Heb je spijt gekregen dat je ooit kok bent geworden?
of is er misschien iemand die midden in de opleiding zit?
Alvast heel erg bedankt

Groeten Jurre
Laatst gewijzigd door Chef jurre op 15 nov 2006, 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo » 15 nov 2006, 18:36

wat voor alternatief heb je?
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl

Chef jurre

Bericht door Chef jurre » 15 nov 2006, 18:51

een alternatief waarvoor?

Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo » 15 nov 2006, 18:59

stel dat je geen kok wilt worden.
wat zou je dan willen doen?
Tuurlijk iedereen heeft denk ik wel eens een moment gehad dat hij dacht van..."goh had ik nu maar bij mijn vrienden in de kroeg gezeten"...
op Zaterdag avond, terwijl jij je eigen kapot staat te werken voor 'n paar centen.
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl

Chef jurre

Bericht door Chef jurre » 15 nov 2006, 19:07

als ik geen kok zou willen worden zou ik wel bij de aid willen werken, of vertegenwoordiger bijvoorbeeld. ga nu nog elk weekend helemaal lam.. uhh ik bedoel op stap. dat kan dan idd vaak niet meer.
Toch vindt ik het heel leuk om te koken.
als ik de kokschool heb gedaan ben ik dan hopeloos voor een andere baan?
Graag ju(llie!) mening(en!) hierover

Groeten Jurre

Leo
Forum Chef
Contacteer:

koksvak

Bericht door Leo » 15 nov 2006, 19:10