Texturas aangeboden!

Plaats hier je foto's vanaf uw homepage, of link ze af een andere site.
Gesloten
Tim

Texturas aangeboden!

Bericht door Tim » 23 okt 2009, 15:12

Staat maar ongelukkig te wezen in mijn kast. Kan ik iemand er misschien een plezier mee doen?
Alles in prima staat, bussen not helemaal vol, waarschijnlijk is er maar 10 gram uit elke bus gegaan, als het niet minder is.
Oh ja, zit ook nog een zakje pectine jaune bij. Weet niet precies wat de actuele prijzen zijn op 't moment. Zit natuurlijk ook een grammenweger bij, die ik toen aangeschaft heb voor 32 euro als ik me niet vergis.

1x Eines
1xCalcic
1x Algin
1x Lecite
1x Kappa
1x grammen weger
1 zakje ~200gr Pectine Jaune
a state of mind, a passion, an addiction, an abusive drive to reach perfection knowing that it is impossible to obtain in this lifetime...Guillaume St. Cin

Leo
Forum Chef
Contacteer:

Re: Texturas aangeboden!

Bericht door Leo » 23 okt 2009, 17:05

wat wil je er voor hebben....
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl

Tim

Re: Texturas aangeboden!

Bericht door Tim » 23 okt 2009, 17:12

Ik heb echt geen flauw idee, zat te denken aan 75 euro ofzo? zoals ik al zei, ik weet niet wat de prijzen van dit spul momenteel is, 't zit allemaal nog vol, en die grammenweger is 2 keer gebruikt ofzo.
a state of mind, a passion, an addiction, an abusive drive to reach perfection knowing that it is impossible to obtain in this lifetime...Guillaume St. Cin

Gesloten