Het gebaar !

Plaats hier je foto's vanaf uw homepage, of link ze af een andere site.
Plaats reactie
bogaertje

Het gebaar !

Bericht door bogaertje » 13 mei 2009, 07:32

roger van damme , de ferran adria van belgie ook genoemt , zijn restaurant heeft geen ster , het is een normaal lunch / lounge restaurantje maar het is waanzinnig gek !
roger vandamme heeft 7 jaar bij el buili gestaan hij is in antwerpen op zoektoch te gaan hoe koken eigenlijk in elkaar zite , roger van damme is begonnen met een broodjes zaak
de foto's zijn echt GEK !

http://www.hetgebaar.be/ - 4k -
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lissie
Contacteer:

Re: Het gebaar !

Bericht door Lissie » 13 mei 2009, 08:18

De foto's zijn inderdaad tegek!
Prachtig!
" In een land dat culinair ontwaakt, groeit het smaakbewustzijn " - Herman den Blijker

KNL

Bericht door KNL » 13 mei 2009, 17:14

knappe foto's! ga er zeker binnekort eens langs
Laatst gewijzigd door KNL op 05 jun 2009, 00:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Cees
Contacteer:

Bericht door Cees » 13 mei 2009, 23:19

Schitterende foto's......veel talent!
Volg me op Twitter: http://twitter.com/CeesCook

marcin
Contacteer:

Bericht door marcin » 02 okt 2009, 14:30

ik ben in juni bij het gebaar wezen eten, echt ongeloofelijk wat hij allemaal voor smaken en structuren op bord weet te krijgen, echt micro dresseren, zoveel details en handelingen,

het enige jammere is dat het een lunch concept is dus je kiest een gerecht wat dan tegelijkertijde voor en hoofd is dan nog kaas of dessert, ik zou graag 5 gangen eten maar dan in mindere porties

de prijs is stevig maar op dit niveau moet je daar niet moeilijk over doen

mijn beste eet ervaring dit jaar
iedereen ziet wanneer ik dronken ben, maar niemand ziet wanneer ik dorst heb!

toppatissier

Bericht door toppatissier » 15 okt 2009, 11:39

Afgelopen zomer een bliksembezoek gebracht aan Het Gebaar in Antwerpen.
Omdat het supermooi weer was werd er alleen geserveerd op het terras en dan serveren zij geen volledige kaart, ik ga binnenkort nog een keer langs om daar te lunchen want dat schijnt inderdaad geweldig te zijn! En de desserts zijn van buitengewone klasse!

Ik heb samen met een collega een "petit deluxe" besteld, een dessert met vier glaasjes met een explosie van smaken;

glaasje1;
mousse van cocos, biscuit van amandel, basilicumcremeux, mangoazijn, mangocoulis, kalamsicremeux, mayonaise van bergamot, sabayon van tonkabonen, ananaskrokant , appelschuim, amandelspongecake en microkruiden van zoethout

glaasje2;

Chocolademousse met cassis en violette, chocoladebiscuit, gelei van violette, frambozen en yoghurtcreme, frambozencoulis, koekjescrunch, basilicumijs, chocoladekrokant, microkruiden basilicum.

glaasje3;

Mousse van speculaas, creme brulee, pistachecreme, cremeux van speculaas, crumble van speculaas, kaneelsabayon, speculaaskoekje, speculaasijs en spongecake van pistache.

glaasje4;

Amandelcreme en biscuit, koffiecreme, cremeux van mascarpone, koffieanglaise en koffieschuim!

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie