Nieuw koksforum waar jullie OOK kunnen praten over koken!

Plaats hier je foto's vanaf uw homepage, of link ze af een andere site.
Plaats reactie
Marielle
Contacteer:

Re: Nieuw koksforum waar jullie OOK kunnen praten over koken!

Bericht door Marielle » 16 jul 2008, 23:10

:?

Cees
Contacteer:

Bericht door Cees » 17 jul 2008, 01:03

Citromarc schreef:Komt allen eens een kijkje nemen op het splinternieuwe koksforum:

http://www.kookookeens.tk!

We zoeken veel nieuwe leden aangezien we net nieuw zijn! dus komt allen snel een kijkje nemen!

Groeten

Marc -MOD-
Toch wel jammer dat het bijna een kopie van dit forum is....ik zal me verder maar stil houden !
Volg me op Twitter: http://twitter.com/CeesCook

Maurits

Bericht door Maurits » 17 jul 2008, 08:09

Wie durft te deserteren? :twisted:
When there's smoke, there's flavor (Colgin)

www.kookookeens.tk
Contacteer:

Bericht door www.kookookeens.tk » 17 jul 2008, 08:37

Hoi,

Ik zie dat iemand suggereert dat het bijna een kopie van dit forum is, maar dat is echt niet zo.
Toen ik het forum in elkaar zette wist ik van het bestaan van dit forum niet eens af...

Zoals ik in mijn voorstelmailtje al zei, is het doel om iedereen die van koken houdt daar binnen te halen, niet om te concurreren, maar gewoon voor iedereen. Voor hobby, amateur en pro koks, maar ook voor iedereen die het leuk vindt om met eten bezig te zijn.

Deserteren zou ik het dus ook niet noemen.
Ennuh, ik neem aan dat er nog meer fora op dit gebied zijn toch?
Ik vind dit koksforum erg leuk en ziet er goed uit qua inhoud. Wel wil ik de webmaster erop wijzen dat het handiger zou zijn om het venster waar het forum inzit te vergroten, dat maakt het wat overzichtelijker.

Maar niets dan lof dus over dit forum en laten we geen concurrentiespelletje van maken, maar gewoon lekker bezig zijn met koken? :D

Mzl. Hans :arrow:

Bon Chef

Bericht door Bon Chef » 17 jul 2008, 14:04

Super

Zelfde items, zelfde layout, echt een aanwinst voor kokend Nederland.
Helemaal top ik denk dat ik ook een phpBB forum ga beginnen, nog meer liefhebbers.
Er is maar een forum en dat is het koksforum, ga hier je berichten posten en promoot deze site, begin niet nog een 3e rangs forum :idea: Wees orgineel en doe eens iets anders.

Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo » 17 jul 2008, 15:02

ik weet nog niet hoe de vork exact in elkaar steekt..

maar..ik zie wel dat kookookeens.tk en citromarc van het zelfde ip adres posten.
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl

Cees
Contacteer:

Bericht door Cees » 17 jul 2008, 21:45

Leo schreef:ik weet nog niet hoe de vork exact in elkaar steekt..

maar..ik zie wel dat kookookeens.tk en citromarc van het zelfde ip adres posten.

Hahahahaha goed opgelet :P Multiple accounts!

Maurits

Bericht door Maurits » 17 jul 2008, 21:53

Tja, Hans 'Kookookeens', ik geloof dat de reacties op dit forum genoeg zeggen. Het is natuurlijk prima dat er een ander concurrerend forum is, maar omdat nou bij je concurrent te propageren is wat ongelukkig gedaan......
When there's smoke, there's flavor (Colgin)

Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo » 17 jul 2008, 21:59

kijk..op zich is het niet zo erg...Zolang ze maar van mijn avatar afblijven...

:mrgreen:
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl

Bon Chef

Bericht door Bon Chef » 17 jul 2008, 22:04

Is die Avatar door jou zelf gemaakt ...... Leo :D
Off topic: Wel leuk om nu allemaal de avatar van Leo te kopiëren en deze te gaan gebruiken ha ha ha!

Chefsonline
Contacteer:

Bericht door Chefsonline » 19 jul 2008, 07:40

www.kookookeens.tk schreef:Zoals ik in mijn voorstelmailtje al zei, is het doel om iedereen die van koken houdt daar binnen te halen, niet om te concurreren, maar gewoon voor iedereen. Voor hobby, amateur en pro koks, maar ook voor iedereen die het leuk vindt om met eten bezig te zijn.
Ik wist niet dat je op koksforum.nl eerst een toelatingsexamen moest doen om mee te mogen discussieren... dacht dat hier ook iedereen welkom was.... wel leuk dat ze daar over eten gaan praten, dat wordt hier natuurlijk nooit gedaan....
en iedereen kookt mee...

Marielle
Contacteer:

Bericht door Marielle » 19 jul 2008, 08:28

ik vind het heel dubbel allemaal,
natuurlijk is iedereen welkom en iedereen mag een nieuw forum starten er staat nergens dat het niet mag
het is ook logisch dat je mensen voor je nieuwe forum wilt hebben,en hier zitten al ruim 1000 koks.
Dus wat dat betreft doe je helemaal niets verkeerd.
Denk waar de meeste moeite mee hebben is dat je vooral reclame loopt te maken met jou forum en dat in een bericht staat, dat je het grootste koks forum wilt worden.
er komen nu zo veel koksforums,en het komt allemaal ophetzelfde neer.
er zitten hier al heel veel mensen en iedereen is denk ik heel blij met dit forum het bestaat ook heel lang.
Het komt beetje op na-apen over,al zou het zo niet bedoeld zijn.
want iedereen mag een forum maken.

we moeten iedereen de ruimte geven om te doen en laten wat we willen,laten we respect voor elkaar houden.
we weten nu dat kookookeens forum bestaat, en iedereen mag voor zichzelf beslissen om lid te worden of niet.
ik heb er gemengde gevoelens over,want natuurlijk mag het maar en vanuit zijn oogpunt is het logisch dat hij hier bij een groot koksforum mensen komt inlichten over zijn forum.
maar vanuit het oogpunt van de leden hier snap ik dat het beetje raar kan overkomen.

laten we er geen problemen van maken, en het laten zoals het is

Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo » 19 jul 2008, 08:50

Bon Chef schreef:Is die Avatar door jou zelf gemaakt ...... Leo :D
Off topic: Wel leuk om nu allemaal de avatar van Leo te kopiëren en deze te gaan gebruiken ha ha ha!
wil bon Chef gebannend worden????? :mrgreen:
www.koksforum.nl

www.kookookeens.tk
Contacteer:

Bericht door www.kookookeens.tk » 19 jul 2008, 13:29

Hoi allemaal,

Nogmaals, het is niet mijn doel om jullie hier weg te trekken, ik vraag alleen of er mensen die hier actief zijn ook zin hebben om wat input in mijn nieuwe forum te geven. Geheel zonder verplichting natuurlijk.
Dat het het grootste forum moet worden is onzin, dit is puur hobby en van concurreren is geen sprake.

Daarnaast ben ik Hans (www.kookookeens.tk) en is Marc (kookmarc/citromarc) mijn broertje die middels dezelfde verbinding post ja. We zijn ook allebei kok en ja we proberen wat te promoten, maar hebben geen "ratterige" bedoelingen zoals Vladimir suggereert.

Er zijn toch nog veel meer kookforums? Iedereen is vrij om zich aan te melden en te plaatsen, dus ik zie geen probleem.
Ook kunnen jullie melding maken van jullie forum op het mijne.

Dat het een kopie is ben ik het niet mee eens, zoals ik al zei ben ik dit forum pas na het starten van het mijne tegengekomen op mijn tocht naar kookliefhebbers. Het is goed te vinden, erg rijk gevuld en informatief, maar ik ontdek niet 1,2,3 een kopie, maar goed.

Wat betreft het toelatingsexamen is natuurlijk onzin, ik zeg alleen dat iedereen die affiniteit met eten en koken heeft welkom is.

Maar goed, ik denk dat we er genoeg over hebben gezegd inmiddels en ik hoop dat we gewoon hier en misschien ook bij mij (voor degene die dat dus leuk vinden, en dat mag zonder moeilijkheden lijkt mij) lekker bezig kunnen zijn over eten en koken.

Hans

www.kookookeens.tk
Contacteer:

Bericht door www.kookookeens.tk » 19 jul 2008, 13:29

btw, in de titel staat zelfs ook met hoofletters dus dat is dan toch duidelijk?

Hans

Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo » 19 jul 2008, 15:24

Kijk, waarom zou je niet, als je nu in het begin van je site staat, je niet even concentreren op het koksforum?
www.koksforum.nl

Chefsonline
Contacteer:

Bericht door Chefsonline » 19 jul 2008, 17:59

Toen wij met chefsonline.tv zijn begonnen hadden we ook het idee om er een forum aan te hangen. Maar er waren toen al zoveel
forums over koken, eten en drinken dat we op zoek zijn gegaan naar een goeie partner en dan is de keuze snel gemaakt. :wink:

Iedereen de groeten van Leo, trouwens, ik ben vandaag bij Gieser Wilderman langsgeweest om eens kennis te maken, lag toch op
de weg terug van Savelberg (waar opnames zijn gemaakt). Hij is in het eggie trouwens NOG lelijker dan zijn avatar!!!! :mrgreen:
en iedereen kookt mee...

Webmaster
Contacteer:

Bericht door Webmaster » 19 jul 2008, 18:02

Hi

Wou die niet even gelijk een video'tje maken ?
Misschieen een beetje planken vrees komt wel goed hoor......misschien een keertje samen met Marielle ?
Kokforum.nl : de website voor koks

Chefsonline
Contacteer:

Bericht door Chefsonline » 19 jul 2008, 18:04

Terry schreef:Hi

Wou die niet even gelijk een video'tje maken ?
Misschieen een beetje planken vrees komt wel goed hoor......misschien een keertje samen met Marielle ?
ik weet niet of ik dat dan wel op wil nemen als Leo met Marielle in de keuken aan de slag gaat..... :D
en iedereen kookt mee...

www.kookookeens.tk
Contacteer:

Bericht door www.kookookeens.tk » 19 jul 2008, 18:22

Leo schreef:Kijk, waarom zou je niet, als je nu in het begin van je site staat, je niet even concentreren op het koksforum?
Hoi Leo,

Inmiddels heb ik me dus even op dit forum geconcentreerd en ja, ik ben tot de conclusie gekomen dat het er leuk vertoeven is.
Blijf hier ook actief, das wel duidelijk.

Hans :arrow:

Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo » 20 jul 2008, 10:55

Chefsonline schreef:). Hij is in het eggie trouwens NOG lelijker dan zijn avatar!!!! :mrgreen:
ontopic chefonline, ander bannen we jou ook. PS. een avatar heeft voor jou geen zin.
jij mag je eigen foto uploaden. 8)
www.koksforum.nl

Chefsonline
Contacteer:

Bericht door Chefsonline » 23 jul 2008, 06:53

Leo schreef:
Chefsonline schreef:). Hij is in het eggie trouwens NOG lelijker dan zijn avatar!!!! :mrgreen:
ontopic chefonline, ander bannen we jou ook. PS. een avatar heeft voor jou geen zin.
jij mag je eigen foto uploaden. 8)
:mrgreen:

het vakje is te klein en heeft een verkeerde verhouding.... :wink:
en iedereen kookt mee...

Emiel

Bericht door Emiel » 26 jul 2008, 12:40

www.kookookeens.tk schreef:
Leo schreef:Kijk, waarom zou je niet, als je nu in het begin van je site staat, je niet even concentreren op het koksforum?
Hoi Leo,

Inmiddels heb ik me dus even op dit forum geconcentreerd en ja, ik ben tot de conclusie gekomen dat het er leuk vertoeven is.
Blijf hier ook actief, das wel duidelijk.

Hans :arrow:
En dat kan ik dan niet verdragen, je hebt je eigen forum=> geen probleem, je bent lid van het koksforum=> geen probleem. Maar, je post onder de naam van je eigen site, en prijst je eigen forum aan. Op deze manier maak je reclame. Ik kan niet (be)oordelen of je acties eerlijke bedoelingen hebben wel of niet. Moest het zijn dat je echt geen kwade bedoelingen hebt met je manier van handelen dan ben je gewoon @chterlijk! Als een jong manneke van 16 jaar dit zou doen tot daar toe, die kijken op naar zo'n forum en zijn ambitieus op die leeftijd. Die zijn het na een maand of 2 toch beu, en weten niet beter. Maar voor iemand met de leeftijd van 29 jaar... triestig...

www.kookookeens.tk
Contacteer:

Bericht door www.kookookeens.tk » 26 jul 2008, 13:14

En dat kan ik dan niet verdragen, je hebt je eigen forum=> geen probleem, je bent lid van het koksforum=> geen probleem. Maar, je post onder de naam van je eigen site, en prijst je eigen forum aan. Op deze manier maak je reclame. Ik kan niet (be)oordelen of je acties eerlijke bedoelingen hebben wel of niet. Moest het zijn dat je echt geen kwade bedoelingen hebt met je manier van handelen dan ben je gewoon @chterlijk! Als een jong manneke van 16 jaar dit zou doen tot daar toe, die kijken op naar zo'n forum en zijn ambitieus op die leeftijd. Die zijn het na een maand of 2 toch beu, en weten niet beter. Maar voor iemand met de leeftijd van 29 jaar... triestig...
Ach ja, wat jij wilt...
Nog even dit: ik prijs mijn eigen forum niet aan, ik vraag of er mensen zijn die OOK willen meepraten, maar goed.
En wat vind jij eerlijk dan wel oneerlijk? Het is puur hobby, dus ja...
Als jij je er niet in kunt vinden, dan niet, een ander misschien wel.
Dat wilt dus niet zeggen dat je me achterlijk hoeft te noemen. We kunnen elkaar gewoon in elkaars waarde laten lijkt mij...

Hans

Emiel

Bericht door Emiel » 26 jul 2008, 13:56

Dat jij op deze manier te werk gaat wil alleen maar zeggen dat jij de mensen achter het koksforum niet in hun waarde laat. Die mensen zijn er dag in dag uit mee bezig, bouwen het uit, maken het voor iedereen gezellig. Dus... Zoiets doe je gewoon niet. En dat ik jou @chterlijk noem gaat om de betekenis van het woord, niet om het scheldwoord. Je loopt dus achter, hebt geen inzicht, en geen besef van waar je eigenlijk mee bezig bent. Als ik een gastronomisch restaurant open doe ga ik toch ook niet tegen de klanten IN het restaurant 2 straten verder verkondigen dat ze OOK bij mij kunnen komen eten. Ik hoop dat je het nu begrijpt!

Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo » 26 jul 2008, 16:13

emiel. Ik kan niet anders zeggen dat jij ongelofelijk duidelijk bent.

Ik ben het andere forum al vergeten. Moet je ook doen!.
Geeft rust.

Er zullen altijd wel andere fora's zijn. Maar, ik denk dat onze kracht lastig kan worden ingehaald.
De tijd. Wij zijn al lang bezig om het forum actief te voorzien van info.
Voor de ene is het alleen lezen en voor de anderen ook reageren.
Ik persoonlijk zie graag reacties.

Om op kookookeens terug te komen.
Jij wilt een forum over koken beginnen. Een koksforum. Dat kan.
je zegt dat je het niet wist, dat het al bestond.
Maar, ik snap gewoon niet dat je niet het koksforum gevonden had, als je een idee hebt..zoek je toch eerst ff uit of het al bestaat.
Ik kan me alleen bedenken, dat je het zelf beter kunt dan ons. In dat geval respect.
www.koksforum.nl

Chefsonline
Contacteer:

Bericht door Chefsonline » 26 jul 2008, 17:22

Leo schreef: Ik ben het andere forum al vergeten. Moet je ook doen!.
welk ander forum? :shock:
en iedereen kookt mee...

www.kookookeens.tk
Contacteer:

Bericht door www.kookookeens.tk » 26 jul 2008, 22:42

Nou, misschien houden we er maar gewoon over op dan...
Ik ben van mening dat het geen kwaad kan dat mijn forum naast dit draait.
Wat jullie hier hebben opgebouwd haal ik de komende jaren nooit in en dat is ook niet mijn opzet.

Iedereen is en blijft vrij om te gaan en te staan waar hij wilt online en als dit topic storend werkt dan mag Leo het van me weghalen.
Ik ben daarnaast ook bereidt om mijn gebruikersnaam aan te passen als dit een probleem is, maar volgens mij is dat geen probleem (meer) hier.

Zullen we ons nu maar op koken gaan richten dan?
En Leo, ik respecteer de manier waarop je hiermee omspringt, misschien had ik inderdaad eerst betere research moeten doen, maar http://www.kookookeens zou er sowieso komen en het forum is er eigenlijk meteen bijgekomen.

Hans

Cees
Contacteer:

Bericht door Cees » 27 jul 2008, 00:58

Leo schreef: Jij wilt een forum over koken beginnen. Een koksforum. Dat kan.
je zegt dat je het niet wist, dat het al bestond.
Maar, ik snap gewoon niet dat je niet het koksforum gevonden had, als je een idee hebt..zoek je toch eerst ff uit of het al bestaad.
Ik kan me alleen bedenken, dat je het zelf beter kunt dan ons. In dat geval respect.
Man, dat had ie natuurlijk allang gezien dat het bestond, zoveel toevalligheden bestaan niet hoor! Hij moet zelf weten of hij een eigen forum wil starten, zal mij ook geen ene F... interesseren, maar om dan hier reclame te maken botst tegen mijn principes...dat doe je gewoon niet......Dat Leo en Terry deze post niet verwijderen , verteld mij dan ook dat ze er valicant boven staan :)

Ik blijf Loyaal aan T & L :)

Verder zal ik aan dit topic ook geen aandacht meer schenken, want zo krijgt de www.kopieerookeens.tk veels teveel aandacht :P

www.kookookeens.tk
Contacteer:

Bericht door www.kookookeens.tk » 27 jul 2008, 09:12

Verder zal ik aan dit topic ook geen aandacht meer schenken, want zo krijgt de http://www.kopieerookeens.tk veels teveel aandacht :P
@Cees
Ondanks alles vind ik dit wel een leuk grapje.
Nogmaals, vind ik mijn forum niet bepaald een kopie van dit forum, maar goed, ik hou er ook over op in dit topic nu.

Hans

Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo » 27 jul 2008, 10:42

Nog even een laatste "gratis" tip.
Gratis Forums kunnen niet overal gelezen worden. Er zijn veel bedrijven / locaties waar deze vorm van internetpagina geblokkerd worden. De inhoud is meestal/vaak 18+ georienteerd.
www.koksforum.nl

Plaats reactie