Bedrijfsbezoek in de sector Aardappel/groente/fruit

Heb je vragen die betrekking hebben tot je huiswerk van school of opleiding? Stel ze hier. Volg de instructies voor een uniforme eenheid op het forum.
KokBrandtB

Bedrijfsbezoek in de sector Aardappel/groente/fruit

Bericht door KokBrandtB » 27 feb 2015, 19:36

Beste Collega koks.

ik ben brandt bakker, en ik ben sinds februari bezig met mijn opleiding zelfstandig werkend kok (ambachtelijk), nou moeten wij bij elke integrale opdracht(wellicht bekend onder de mensen die de opleiding ook aan het ROC van Twente in Almelo hebben gevolgd) een bedrijfsbezoek doen in het thema van het hoofdstuk dat word behandeld. nu wil ik als gemotiveerde leergierige leerling een leuk bedrijf bezoeken. maar ik loop een beetje vast bij het zoeken van zon bedrijf, aangezien het nu niet echt het ''groente seizoen'' is. nu kan ik natuurlijk ook na de Hanos of Sligro, dat zou ook prima zijn. maar dat vind ik nog al afgezaagd. nou is mijn vraag als volgt, heeft iemand of is iemand in contact met iemand in contact die een kwekerij, kassen of wat dan ook heeft. en is dit bedrijf leerzaam om te bezoeken, graag als het even kan binnen een straal van 50 km van Enschede, of anders makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer.

alvast bedankt !

met culinaire groet, :D

Brandt Bakker

leerling kok bij Samsam Enschede
If you want to SUCCEED as much as you WANNA Breath, then you'll be SUCCESfull.
#Onderweg#giveUpSleep

Plaats reactie