Opleiding restaurant management?

Heb je vragen die betrekking hebben tot je huiswerk van school of opleiding? Stel ze hier. Volg de instructies voor een uniforme eenheid op het forum.
Plaats reactie
jeroenbr

Opleiding restaurant management?

Bericht door jeroenbr » 18 mar 2013, 23:04

Beste mensen,

Ik ben inmiddels 23 jaar en heb 6 jaar opleiding achter de rug.
Werk al aantal jaren in gerenommeerde restaurants in binnen en buitenland en wil serieuse stappen zetten voor de toekomst.
Graag zie ik mezelf binnen 3 tot 5 jaar een eigen restaurant openen.

Wel heb ik er de nodige kennis voor nodig natuurlijk, en die is bij mij helaas nihil.
Simpele kostprijs berekeningen maken en alles wat je leert op kok niveau 2, 3 en 4 beheers ik.

Maar echt de basis voor het starten van een bedrijf heb ik weinig verstand van. En ook het vervolg erop ...
Graag wil ik sterk in mijn schoenen staan en uiteindelijk mee kunnen praten met de zaken mensen waarbij dit peanuts is.

Nu ben ik dus opzoek naar een opleiding/cursus voor 1x in de week, het liefst op een maandag die mij deze kennis kan vergaren.

Ik ben bekend met de de Cees Helder Academie maar dit vind ik nogal duur en past op dit moment niet echt in mijn levens/werk-stijl.

Groetjes,

Jeroen

jeroenbr

Re: Opleiding restaurant management?

Bericht door jeroenbr » 18 mar 2013, 23:07

Vergeef me voor de titel maar misschien is deze benaming niet helemaal juist.

Amazingtruffle
Contacteer:

Re: Opleiding restaurant management?

Bericht door Amazingtruffle » 19 mar 2013, 11:07

http://www.horecaacademie.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Check dit ff anders, ik doe hier nu de opleiding Horeca manager( HOM), 1 jaar 1 dag naar school om de week, wel pittige opleiding, maar super interressant. Ik zit mensen in de klas vanuit heel nederland, van Texel tot Maastricht.
“At the end of the day, it’s just food, isn’t it? Just food”.(MPW)

Plaats reactie