Vragenlijst "kaas"

Heb je vragen die betrekking hebben tot je huiswerk van school of opleiding? Stel ze hier. Volg de instructies voor een uniforme eenheid op het forum.
Lauvries

Vragenlijst "kaas"

Bericht door Lauvries » 07 mar 2013, 22:03

Hallo allemaal,

Ik weet niet of dit de juiste plaatsing is voor dit bericht, maar ik heb de hulp nodig van een aantal koks.
Voor mijn opleiding Grafische Vormgeving moet ik voor mijn examenopdracht een verpakking ontwerpen en uitwerken voor FrieslandCampina International, dit is bedoelt voor bijvoorbeeld beurzen. Om het kort te houden, wij moeten erg veel onderzoek doen bij onze opleiding en in dit geval veel onderzoek doen naar de doelgroep. In dit geval, (chef-)koks. Zelf ben ik ook al bij restaurants langsgegaan om te vragen of de koks mijn lijst wilden invullen, maar hoe meer hoe beter.

Mijn vraag dus, zouden jullie onderstaande vragen voor mij willen invullen? Alles is geheel anoniem en is dus alleen voor mijn eigen, persoonlijke onderzoek! Extra toevoegingen met betrekking tot eigen ervaring is altijd welkom!

Meerdere keuzes mogen gemaakt worden en je keuze aanvullen met een uitleg zou helemaal super zijn!
Naam (van het restaurant) hoeft niet vermeld te worden, waar het gevestigd is wel graag!

1. Waar kopen jullie de kaas die jullie gebruiken?

Groothandel, speciaalzaak, markt of anders?

2. Welk(e) merk(en) is/zijn dit?

3. Welke eisen zitten er aan de kaas die jullie gebruiken? Moet het bijvoorbeeld echt uit de regio zijn?

4. Waar letten jullie na de smaak vooral op bij het kiezen van een kaas? Bijvoorbeeld de kleur, verpakking, regio, naam of naamsbekendheid?

5. Wat voor model kaas gebruiken jullie?

Kaaswiel, kaasblok of allebei?

6. Worden jullie wel eens benaderd door kaasleveranciers, die jullie willen overhalen om over te stappen op hun kaas? 
Zo ja, hebben jullie hier wel eens gebruik van gemaakt?

7. Gaan jullie wel eens naar workshops of beurzen die gaan over "kaas"?

Ik hoop dat er mensen zijn die deze kleine vragenlijst voor me willen invullen of een mooie extra toevoeging voor mij hebben!

Heel erg bedankt!

Groeten, Laurien

Plaats reactie