Sectorwerkstuk voor school

Heb je vragen die betrekking hebben tot je huiswerk van school of opleiding? Stel ze hier. Volg de instructies voor een uniforme eenheid op het forum.
Plaats reactie
DDave

Sectorwerkstuk voor school

Bericht door DDave » 28 dec 2009, 11:49

Ik zie net dat ik beter hier mijn vraag kan stellen :wink: :

Hallo,

Ik doe mijn Sectorwerkstuk over het onderwerp kok.
Ik ben er achter gekomen dat het voor verschillende hoofdstukken moeilijk is om aan informatie te komen.

De hoofdstukken:
- Wat moet een kok kunnen
- Wat heeft een kok allemaal nodig
- Hoe ziet een keuken van een kok eruit

Zouden jullie mij hierbij een beetje kunnen helpen? met deze onderwerpen te beantwoorden met een verhaal of link?

M.v.g.

P.s. Tips voor andere hoofdstukken die ook er belangrijk zijn voor het beroep Kok zijn ook welkom :wink:

Guido

Re: Sectorwerkstuk voor school

Bericht door Guido » 29 dec 2009, 14:28

ga gewoon naar een restaurant toe en vraag of je een dagje of een week mag meelopen

berexstone

Bericht door berexstone » 29 dec 2009, 17:22

Hallo DDave,
Ik woon niet in Nederland of België dus weet niet hoe het daar gaat maar er zal vast nog wel meer hulp komen. Inderdaad is vragen om in een keuken mee te mogen draaien een goed idee.
Wat betreft je sectorwerkstuk kijk eens bij het restaurant van Philippe Rochat, daar kun je een prachtige driesterrenkeuken downloaden en printen.
Ga naar http://www.philipperochat.ch" onclick="window.open(this.href);return false; klik op het logo klik op portrait klik op brigade downloaden en printen in pdf kleur
Verder veel succes !

berexstone

Bericht door berexstone » 29 dec 2009, 17:28

Als je op brigade hebt geklikt nog even op brigade en detail klikken

Plaats reactie