Presentatie

Heb je vragen die betrekking hebben tot je huiswerk van school of opleiding? Stel ze hier. Volg de instructies voor een uniforme eenheid op het forum.
Plaats reactie
NDO

Presentatie

Bericht door NDO » 01 nov 2009, 23:04

a) Welke opleiding, leerjaar / niveau je zit.
Koks opleiding leerjaar1 niveau2

B) Hoe luid de de vraag?
Waar kan ik eventueel informatie vinden over kruiden met betrekking tot de keuken,
ik heb al veel ge googled en het meeste wat ik vind gaat over magie en genezingen en dat soort dingen.
Ik heb tot zoverre 4 van de 9 dia's gemaakt zonder internet.
En ik ben nog verplicht een gerechtje te bedenken wat koud gegeten kan worden. (moeten wel kruiden bij toegepast zijn)

C) Wat denk je zelf dat het had kunnen zijn?
Ik dacht zelf aan het gerechtje gewoon iets simpels zoals zelfgebakken toastjes met zeezout en honing daarop rosbief met zout en peper.
Of zalm met gedroogde dille.

Alvast bedankt

Mvg,

Nando Veldhuizen

Tim

Re: Presentatie

Bericht door Tim » 02 nov 2009, 00:16

NDO,
Heb eventjes een klein voorbeeldje gegeven van een begin voor je onderzoek naar kruiden, onderaan staan de links.
Die zalm, zou je dat niet lekker met verse dille doen ipv gedroogde dille?
Probeer eens te zoeken op het forum, verschillende leden maken artikelen voor het forum van verschillende producten.
Je kunt ook eens kijken op kokswereld de productkalender van Niels is denk ik wel een lekker hulpje voor je onderzoek.

http://www.kokswereld.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kruid_(keuken" onclick="window.open(this.href);return false;)
a state of mind, a passion, an addiction, an abusive drive to reach perfection knowing that it is impossible to obtain in this lifetime...Guillaume St. Cin

cyrano
Contacteer:

Bericht door cyrano » 02 nov 2009, 09:54

Gedroogde Dille? Bestaat dat? <horror>

Volgens mijn gevoel heeft gedroogde Dille geen enkele waarde. Het staat er toch voor bekend alle smaak en geur te verliezen?

NDO

Bericht door NDO » 02 nov 2009, 11:30

bedankt ik zou een verder kijken :D

Plaats reactie