Gebruik van granaatappel in de horeca

Heb je vragen die betrekking hebben tot je huiswerk van school of opleiding? Stel ze hier. Volg de instructies voor een uniforme eenheid op het forum.
Plaats reactie
bijlmer

Gebruik van granaatappel in de horeca

Bericht door bijlmer » 04 mei 2009, 16:37

Ik ben een vierdejaars HBO student op de HRO. Ik ben nu bezig met mijn scriptie voor een AGF distributiebedrijf. Zij zijn o.a. bezig met het importeren van granaatappels. Hier zijn zij recent mee begonnen. Alleen zij importeren geen hele granaatappels, maar granaatappel pitten in luchtdichte plastic collis (bakjes).

Zij willen dat ik voor hun onderzoek welke segmenten van de markt voor AGF het meest aantrekkelijk voor hun zijn. Nou is de horeca één van die segmenten, maar is het ook een aantrekkelijk segment? Om dat uit te zoeken heb ik een online enquête gemaakt. Hij is bedoelt voor horeca ondernemers, bedrijfsleiders of chef-koks. Als iemand 10 minuten de tijd heeft zou ik het erg op prijs stellen als je via de onderstaande link de enquête zou willen invullen.

http://www.thesistools.com/?qid=80187&ln=ned
Er staan ook een paar foto's bij zodat je weet waar het over gaat.

Ik denk dat er binnen de horeca in z'n algemeen wel veel vraag naar zo'n product is, vooral omdat het makkelijk te gebruiken is, het schijnt namelijk dat het knap lastig kan zijn om de pitten uit een granaatappel te krijgen. Misschien bewijst de enquête wel het tegendeel!

Bedankt!

bijlmer

Re: Gebruik van granaatappel in de horeca

Bericht door bijlmer » 05 mei 2009, 14:42

Misschien is het leuk als ik aan het eind ook de resultaten post...

Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo » 05 mei 2009, 14:57

jazeker. Kom het bij de Turks winkel wel eens tegen als drankje. Had het net trouwens in me handen. Couilli van Boiron.
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl

bijlmer

Bericht door bijlmer » 05 mei 2009, 15:06

Afbeelding

Dit is 'm. Denk je dat interessant is voor de horeca? Uiteraard wel in grotere verpakking, bijvoorbeeld 500 gr?

Volgens mij is het al te koop in de Plus, alleen nog niet regelmatig.

RonSchrooten

Bericht door RonSchrooten » 03 jul 2009, 23:23

ben zelf niet zo weg van granaatappel, de smaak is wel leuk, maar de pitten die erin zitten nee dank je
''Trots om een voedsel bereidende, roerende, lepelzwaaiende, perfect op smaak gebrachte kok te zijn''

Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo » 04 jul 2009, 09:50

bij de plaatstelijke Turk kun je ook van de flesjes puur sap kopen...
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl

Plaats reactie