Scheidegger

Vind of schrijf hier je infomatie over de verschillende cursussen en scholen.
Plaats reactie
Denise

Scheidegger

Bericht door Denise » 07 jan 2013, 11:39

Hoi allemaal,

ik heb een vraagje en hoop dat jullie mij kunnen helpen of nou ja het is meer een dillemma.
Nu ben ik werkzaam als planner op een expertisebureau maar wil ik in april beginnen met de verkorte opleiding van zelfstandig werkend kok bij Scheidegger.
Ik ben daar terecht gekomen omdat dat de enige aanbieder is waar ik de opleiding naast mijn huidige werk moet doen want tsja er moet ook brood op de plank komen en de bank zou het ook waarderen als ik mijn hypotheek gewoon elke maand betaal.
Ik heb ook al een stageplek gevonden waar ik 2 dagen per week kan stage lopen,dus het komende jaar zal ik 6,5 dag moeten werken maar als je iets wilt....
Alleen wilde ik van jullie weten hoe jullie tegenover Scheidegger als opleider staan?
Of zijn er nog alternatieven waar ik het in de avonduren kan doen?

Soesje66

Re: Scheidegger

Bericht door Soesje66 » 17 jan 2013, 08:51

Over scheidegger kan ik niets zeggen maar je zal toch echt eerst niveau 2 moeten doen (basis kok) voordat je zelfstandig werkend kok kan gaan doen.
Opleidingen zijn over algemeen een dag in de week als je voor de opleiding voor volwassenen gaat (ga ik vanuit want je praat over hypotheek en zo), je wordt dan verondersteld de andere weekdagen minimaal 20 uur mee te draaien ergens in een restaurant voor BBL/ stage plek.
VEEL SUCCES trouwens ;) (zelf net gestart op niveau 2 en ook al 46 ;) )

Plaats reactie