van niveau 2 naar 4 koks opleiding

Vind of schrijf hier je infomatie over de verschillende cursussen en scholen.
Plaats reactie
Amb18

van niveau 2 naar 4 koks opleiding

Bericht door Amb18 » 02 feb 2011, 23:03

Hoi
ik ben amber 18 jaar en ik zit net 2 maanden op de koks opleiding in heerlen .

ik ben erg gepasioneerd met koken en kook sinds ik 6 ben .
ik volg jamie oliver sinds hij pas begonnen is en sinds dien pik ik dingen heel snel op zonder dat ik het weet .
ik hoef niet te weten wat het product is en weet al wat er bij kan en hoe je het bereid .

alleen nu komt het .

ik be gister gevraagd om naar een niveau 4 opleiding te gaan leidinggevende kok.
maar ikz it nu 2 maanden in niveau 2 .

nu weet ik niet of het slim is de keuzen te maken en het te doen
ik ben bang dat ik heel veel basis dingen mis en helemaal de fout in ga en helemaal over nieuw kan beginnen .
alleen is waarik nu zit wel iets te saai voor mij ik wil meer culinair en meer moeilijkheid .

hoopelijk kunnen jullie mij helpen wat het beste zou zijn .
ik ben al zo lang bezig om niveau 4 te komen tis men droom .

helaas nu dat ik de kans heb twijfel ik masterlijk

ik ben al 2 keer moeten verandere met klassen en waar ik nu zit is helemaal perfect ik kan met de beste samen werken en heb naar me zin .
die andere klas ken ik niemand en nu overnieuw beginnen lijkt me moeilijk
HELP
AUB

dit is mijn toekomst

greets amb .

sjaak

Re: van niveau 2 naar 4 koks opleiding

Bericht door sjaak » 04 feb 2011, 07:23

praat met je docent of studie begeleider. de stap van niveau 2 naar 4 is mischien te groot.
Maar na 2 maanden kunnen zij dat het beste beoordelen.
ik lees ook niet of je een bol of bbl opleiding doet.
koken leer je vooral in de praktijk en hoe meer uur je in de keuken staat en hoe bekwaam je leermeester / collega's zijn hoe meer je zal leren.
niet dat de theorie niet belangrijk is maar als je als leerling niveau 3 of 4 in wil stromen zal er wel al meer van je verwacht worden.

Amb18