Half jaar patisserie cursus?

Vind of schrijf hier je infomatie over de verschillende cursussen en scholen.
Jonellvanderwal

Half jaar patisserie cursus?

Bericht door Jonellvanderwal » 17 jul 2017, 11:05

Hallo allemaal!
Ik ben net klaar met mijn opleiding tot leraar Engels. Omdat ik ontzettend veel van koken en bakken houd wil ik volgend jaar naast mijn baan een cursus patisserie volgen. Niet om als beroep te doen, maar gewoon als hobby erbij. Al snel kwam ik uit bij een opleiding van LOI of NTI, van ongeveer een half jaar waarbij je een paar uur per week met de cursus bezig bent. Klinkt perfect, maar er zitten wel een aantal nadelen aan. Namelijk, je doet het alleen, dus ongezellig. En in mijn kleine studentenkamer heb ik niet echt een goede keuken/werkplek om dit te doen.

Daarom ging ik op zoek naar een cursus waar je echt heen gaat en met een echte docent. Maar ook hierbij kon ik niet vinden wat ik zocht. Alle cursussen waren namelijk maar een paar dagen. Een volle dag van 9 tot 5 9, of drie zondagen achter elkaar. Maar ik wil juist langere tijd onder begeleiding hiermee bezig zijn en niet alles in een paar dagen gepropt aangeboden krijgen.

DUS, waar ik naar op zoek ben is het volgende:
Een cursus/opleiding die ik naast mijn werk kan volgen (dus 's avonds of in het weekend, niet teveel contact uren)
Een cursus/opleiding die langere tijd duurt. Minimaal 3 maanden, liefst een half jaar.
Een cursus/opleiding die je op locatie volgt (omgeving Amsterdam!) met andere mensen.

Hopelijk heeft iemand een idee!

Plaats reactie