Michelin guide GB & Ireland 2010 vertraagt

Al het nieuws over de Michelin sterren, Gault Millau, Lekker
Plaats reactie
berexstone

Michelin guide GB & Ireland 2010 vertraagt

Bericht door berexstone » 17 dec 2009, 16:21

Ik heb gemerkt dat nogal wat gebruikers van het koksforum regelmatig het Verenigd Koninkrijk en/of Ierland bezoeken of er werken. Michelin in Watford laat weten dat de gids zoals eerder gepland niet op 25 december in de winkels ligt maar is uitgesteld tot 20 januari 2010. Hij komt dan wel tegelijkertijd uit met de gids London 2010 hetgeen in de voorgaande jaren niet het geval was. Zou Gordon Ramsay z'n drie sterren kunnen behouden
of neemt Marcus Wareing de fakkel over? En wat met Alain Ducasse in Londen? Krijgt Heston Blumenthal problemen met z'n Fat Duck na de voedselschandalen? Het wordt in ieder geval een spannende Michelingids waar ik met spanning naar uitkijk!

Leo
Forum Chef
Contacteer:

Re: Michelin guide GB & Ireland 2010 vertraagt

Bericht door Leo » 17 dec 2009, 23:35

fat duck..had enkel problemen met de oesters...tja..wat doe je daar nou aan.
Zeker geen sterverlies lijkt me.
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl

Cees Timmerman
Contacteer:

Bericht door Cees Timmerman » 18 dec 2009, 07:07

Als ik op mijn eigen ervaringen af ga mag Locanda Locatelli er wel een etoile bij. En de heer Ramsey zit in de hoek waar de klappen vallen, dus... Het behoud van de derde ster van de fat duck lijkt me geen probleem.

Tim

Bericht door Tim » 18 dec 2009, 12:11

Waarom denk je dat Ramsay op de tocht staat Cees?
Kan het zo zijn als je constant met één en dezelfde signatuur kookt dat michellin je ster afpakt?
Ik vond het namelijk vreemd dat André van Doorn zijn ster verloor met zijn restaurant Kasteel Heemstede.
a state of mind, a passion, an addiction, an abusive drive to reach perfection knowing that it is impossible to obtain in this lifetime...Guillaume St. Cin

Plaats reactie