De michelin ster 2009

Al het nieuws over de Michelin sterren, Gault Millau, Lekker
Cees Timmerman
Contacteer:

Re: De michelin ster 2009

Bericht door Cees Timmerman » 25 nov 2008, 16:18

Gefeliciteerd Marcin, en see you op de Flemish Primitives.

Eelco_87

Bericht door Eelco_87 » 25 nov 2008, 17:41

Marcin gefeliciteerd!!

Ben benieuwd wat de chef van Auguste gaat doen bij de Hoefslag.

ricky

Bericht door ricky » 25 nov 2008, 19:20

ik vind het jammer van Vermeer... die hadden ZEKER een ster verdient!

eddy81

Bericht door eddy81 » 25 nov 2008, 19:40

Helaas geen 3e ster im maastricht, vanmorgen iedereen toch zenuwachtig en benieuwd naar wat komt,maar dan hoor je mevrouw Reuten op de radio en heb je zelf nog niks gehoord ja dan voel je je wel echt zwaar k*t :twisted: zeg maar. het intervieuw met hvw op horecamisset.nl is wel realistisch. maarja volgend jaar beter iedereen die wel iets gewonnen heeft van harte gefeliciteerd :D en geniet er vol van.

jonnie

Bericht door jonnie » 26 nov 2008, 17:09

beste mensen,

ik zou me normaal niet verlagen tot gal spuwen op het internet en zeker niet anoniem
maar nu wel omdat ik toevallig hier voorbij kwam n de prachtige opmerkingen van een ronald opmerkte
ik weet wel hoge bomen vangen veel wind maakt ook niet uit van kritiek kun je leren en ik ben er alleen maar beter van geworden.
Maar nu gaat ene ronald wel even uitleggen hoe het zit , buiten dat het pijn doet als je 100 uur per week staat te knallen en er zulke domme opmerkingen gemaakt worden is het niet eerlijk want aan de opmerkingen te horen weet meneer er helemaal niets van hoe het hier gaat.
Maar voor ene keer zal ik vertellen hoe een dag week jaar er uitziet voor "BOER"
elke dag zit ons restaurant vol voor lunch en diner hier werken we met een schitterend team de hele dag door om niet alleen geld te verdienen maar ook
om te laten zien dat we in nederland wel degelijk een beetje kunnen koken en bedienen .
en ik moet zeggen dat lukt aardig moet ik zeggen want al jaren draaien we aan de top mee ik hoef toch niet alle instanties blaadjes etc op te noemen
toch of liegen deze bladen allemaal?? ik betaal ze ook niet en ik heb nog ander nieuws voor je het boeit me ook niet zoveel want ik ga wel af op mn gasten
en die zijn tevreden want anders zit je niet twee keer per dag vol met terugkomende gasten.
Aan de andere kant heb ik een 120 mensen in dienst die net als jij graag maandelijks hun salaris krijgen en hier is een bepaalde manier van commercie
altijd nodig en we kennen allemaal het verhaal cas spijkers meneer ronald en jij niet volgens mij cas spijkers was de man die op het hoogste nivo in nederland kookte toen jij nog in je luiers scheet dus denk na wat je zegt en ik publiciteitsgeil verre van dat maar we hebben wel publiciteit nodig en zeker in de komende tijd.
Nou wil mn zoontje een potje met me voetballen op de wii en dit is ook veel belangrijker dan een nitwit te beantwoorden als jij maar ik doe het toch

de groetn

boer------------zeg maar jonnie

BreeZe

Bericht door BreeZe » 26 nov 2008, 17:50

Iedereen gefeliciteerd met het behalen of behouden van zijn ster(ren)

Joost ook gefelicteerd met het behouden van de ster bij Cordial!! top man:!:

JeroenTrimbos
Contacteer:

Bericht door JeroenTrimbos » 26 nov 2008, 23:01

[quote="jonnie"]
de groetn

boer------------zeg maar jonnie[/quote"]

Hehe zou het hem echt zijn :wink:

Zo ja.... respect! En gefeliciteerd met het zusje!!
Practice what you preach

Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo » 26 nov 2008, 23:31

jonnie schreef:beste mensen,

ik zou me normaal niet verlagen tot gal spuwen op het internet en zeker niet anoniem
maar nu wel omdat ik toevallig hier voorbij kwam n de prachtige opmerkingen van een ronald opmerkte
ik weet wel hoge bomen vangen veel wind maakt ook niet uit van kritiek kun je leren en ik ben er alleen maar beter van geworden.
Maar nu gaat ene ronald wel even uitleggen hoe het zit , buiten dat het pijn doet als je 100 uur per week staat te knallen en er zulke domme opmerkingen gemaakt worden is het niet eerlijk want aan de opmerkingen te horen weet meneer er helemaal niets van hoe het hier gaat.
Maar voor ene keer zal ik vertellen hoe een dag week jaar er uitziet voor "BOER"
elke dag zit ons restaurant vol voor lunch en diner hier werken we met een schitterend team de hele dag door om niet alleen geld te verdienen maar ook
om te laten zien dat we in nederland wel degelijk een beetje kunnen koken en bedienen .
en ik moet zeggen dat lukt aardig moet ik zeggen want al jaren draaien we aan de top mee ik hoef toch niet alle instanties blaadjes etc op te noemen
toch of liegen deze bladen allemaal?? ik betaal ze ook niet en ik heb nog ander nieuws voor je het boeit me ook niet zoveel want ik ga wel af op mn gasten
en die zijn tevreden want anders zit je niet twee keer per dag vol met terugkomende gasten.
Aan de andere kant heb ik een 120 mensen in dienst die net als jij graag maandelijks hun salaris krijgen en hier is een bepaalde manier van commercie
altijd nodig en we kennen allemaal het verhaal cas spijkers meneer ronald en jij niet volgens mij cas spijkers was de man die op het hoogste nivo in nederland kookte toen jij nog in je luiers scheet dus denk na wat je zegt en ik publiciteitsgeil verre van dat maar we hebben wel publiciteit nodig en zeker in de komende tijd.
Nou wil mn zoontje een potje met me voetballen op de wii en dit is ook veel belangrijker dan een nitwit te beantwoorden als jij maar ik doe het toch

de groetn

Duidelijke reactie.
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl

Niels
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Niels » 26 nov 2008, 23:49

Ik vind het een hele eer dat Jonnie Boer hier op koksforum een reactie heeft geplaatst, al is het moeilijk te checken of hij het echt zelf is.
Roland heeft het één en ander op te merken over de Librije, iets dat door medeforumgebruikers toch al redelijk snel is genuanceerd.
De reactie van "jonnie" vind ik dan ook knap over overdreven, teksten als; een nitwit die net uit de luiers is, vind ik niet van veel respect getuigen.

Ik hoop dat we hier nog veel goede discussies zullen hebben, juist ook met meneer Jonnie Boer.

Jom
Contacteer:

Bericht door Jom » 26 nov 2008, 23:56

de moderators kunnen in mijn ogen zien waar het ip-adres vandaan komt. Lijkt mij dat Boer wel wat beters te doen heeft dan op ongenuanceerde kritiek te reageren....en daarnaast heeft hij dat niet nodig......
De aanhouder wint

Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo » 26 nov 2008, 23:58

zwolle, dat klopt wel.

Misschien, is meneer boer, wel zo met zijn zaak bezig, dat hij alles in de gaten houd.

zou top zijn!
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl

Niels
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Niels » 27 nov 2008, 00:01

Wij kunnen idd zien waar het IP adres vandaan komt, uit Zwolle, alleen er wonen meer mensen in Zwolle, vandaar toch de opmerking dat het niet zeker is dat dhr. Boer zich in de discussie mengt.

Cees
Contacteer:

Bericht door Cees » 27 nov 2008, 00:13

Ik kan me zo'n reactie wel goed begrijpen.....Kijk iedereen zegt welleens wat doms, maar als dat word gezegd zonder onderbouwen en zonder echte feiten en ook nog eens op een voor de koks belangrijk forum...en als je dan eigenlijk ook helemaal niet weet wat Jonnie Boer allemaal doet en wat zijn tijdschema's zijn etc en hoeveel uren hij werkt....tja dan kun je zulke dingen beter niet zeggen. En kan ik me de reactie goed voorstellen. Dat erop word gereageerd door J.Boer zelf...geeft eigenlijk weer, dat hij hart voor de zaak heeft.
Volg me op Twitter: http://twitter.com/CeesCook

jeroenbr

Bericht door jeroenbr » 27 nov 2008, 00:14

Waarschijnlijk werd hij getipt door een collega na roland zijn uitspraak deed?

Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo » 27 nov 2008, 00:20

Vraag me af, hoe iemand die reacties echt serieus neemt...
www.koksforum.nl

Cees
Contacteer:

Bericht door Cees » 27 nov 2008, 00:28

Leo schreef:Vraag me af, hoe iemand die reacties echt serieus neemt...
Toch weer meer dan je denkt, en dat is altijd jammer....er is altijd een percentage die het geloofd, en daar op doorborduurd en een beetje meepraat...al met al kan dan zoiets op negatieve dingen eindigen! Maar in dit geval denk ik dat het allemaal wel meevalt :)
Volg me op Twitter: http://twitter.com/CeesCook

chardine
Contacteer:

Bericht door chardine » 27 nov 2008, 01:34

Jonnie is een van de grootheden die de Nederlandse eetcultuur naar 3 sterrenniveau gebracht heeft. Deze man verdient veel R E S P E C T niet meer en niet minder! Iedere restaurateur weet dat publiciteid nodig is om de zaak draaiende te houden, op 3 sterrenniveau is dat niet anders al zijn de vaste lasten nog vele malen hoger dan in een gewone zaak. Chapeau Jonnie en bedankt voor al je inspanningen namens heel veel collega's hier.

Serge Brans
Restaurant Chardiné
jonnie schreef:beste mensen,

de groetn

hcptdg

Bericht door hcptdg » 27 nov 2008, 09:55

Kan de moderator niet gewoon een kopie naar JB sturen met de vraag of de reactie inderdaad van hem is. Indien dit niet het geval is zal hij zeker prijs stellen op rectificatie van het geplaatste bericht.

hans
Wel je bordje leeg eten!

Plaats reactie