Hey ik was benieuwd naar wie jullie denken dit jaar een ster bij of af zou kunnen krijgen..
in nederland dan

Ik denk zelf dat restaurant puur in asten een ster kan krijgen,
bulga 3de ster?
ik hoor het graag
Gr Nick
Ook de wesseling in Dwingeloo gaat ervoor. Daarnaast is de Havixshorst ook goed op weg naar hun eerste ster!@win schreef:denk en hoop dat drenthe een ster er bij krijgt en dan denk ik aan cour du nord in nooitgedacht.
Als zij weg zijn staan er nog 30 anderen in de zaak.roland schreef:ik denk dat de fam de boer er 1 kwijt gaat raken omdat ze te veel met andere dingen bezig zijn denk ik
ben er ook een keer geweest zelfs in de keuken gegeten was echt top alleen toen had hij 2 sterren denk gewoon omdat hij teveel met andere dingen bezig is zoals tv,reclames enz zo ging het bij cas spijkers ookJeroenTrimbos schreef:Als zij weg zijn staan er nog 30 anderen in de zaak.roland schreef:ik denk dat de fam de boer er 1 kwijt gaat raken omdat ze te veel met andere dingen bezig zijn denk ik
En zowiezo ga er maar eens eten, het is ECHT top!!
Dus Alain Ducasse, Heston Blumental, Paul Bocuse, broertjes Pourcel, Joel Robuchon, Gordon Ramsay e.a. moeten oppassen...roland schreef:denk gewoon omdat hij teveel met andere dingen bezig is zoals tv,reclames enz zo ging het bij cas spijkers ook