Gordon Ramsay wil Mount Everest op

Wil je een stem hebben over iets, dat kan hier!
Plaats reactie

Gaat Gordon Ramsay de Mount Everest beklimmen ?

Ja
6
38%
Nee
1
6%
Eerst zien dan geloven
9
56%

Totaal aantal stemmen: 16

Webmaster
Contacteer:

Gordon Ramsay wil Mount Everest op

Bericht door Webmaster » 26 mei 2008, 18:34

Chef-kok Gordon Ramsay is hard aan het trainen om volgend jaar de Mount Everest te kunnen beklimmen. Maar zijn gezondheid laat tijdelijk te wensen over: hij kampt met een maagzweer. Veroorzaakt door te veel smerig eten.

Dat meldt het Britse blad The Sun. ‘De Everest is altijd mijn droom geweest, ik moet en zal het halen. Als je ouder wordt, dan krijg je steeds minder de kans om je eigen fysieke grenzen te verkennen.’

Ramsay (41) kampte vroeger met overgewicht maar ging lijnen toen hij zichzelf als dikke kok op tv zag. Sindsdien loopt hij ook marathons.

De niet altijd even subtiele Michelin-chef wijt de maagzweer aan het verschrikkelijk slechte eten dat hij moest nuttigen voor zijn serie Kitchen Nightmares. Daarin helpt hij slechtlopende restaurants, maar moet hij wel eerst het daar geserveerde eten proeven.

Bron: http://www.missethoreca.nl
Kokforum.nl : de website voor koks

berexstone

Re: Gordon Ramsay wil Mount Everest op

Bericht door berexstone » 06 nov 2009, 16:40

hij kan de boom in (namens een ex-werknemer van Pierre Koffman, Marco-Pierre White en Nico Ladenis)

cyrano
Contacteer:

Bericht door cyrano » 06 nov 2009, 17:41

Smerig eten veroorzaakt geen maagzweren. Infectie met Helicobacter pylori wel.

TheSun is nu niet meteen een betrouwbare krant. Zou dus wel eens reclame kunnen zijn. Enfin, hij doet maar. Hij moet misschien zoiets we doen om het faillissement te ontlopen/verwerken?

marcin
Contacteer:

Bericht door marcin » 06 nov 2009, 19:29

berexstone schreef:hij kan de boom in (namens een ex-werknemer van Pierre Koffman, Marco-Pierre White en Nico Ladenis)

oee ik proef frustratie, wil je iets met ons delen?

waar heb je bij nico gewerkt? lortolan of in london
iedereen ziet wanneer ik dronken ben, maar niemand ziet wanneer ik dorst heb!

Pinxo

Bericht door Pinxo » 07 nov 2009, 07:54

Ramsay is a fake!
ik hoop dat ie gaat en nooit meer terug komt

chef-dave
Contacteer:

Bericht door chef-dave » 07 nov 2009, 09:13

marcin schreef:
berexstone schreef:hij kan de boom in (namens een ex-werknemer van Pierre Koffman, Marco-Pierre White en Nico Ladenis)

oee ik proef frustratie, wil je iets met ons delen?

waar heb je bij nico gewerkt? lortolan of in london
Inderdaad waar heb je voor Nico gewerkt? ik heb zelf in londen weekje mee mogen lopen met hem om nadien in Antwerpen en Brussel, Nico central mee te mogen openen dat weliswaar geen eigendom van hem was, maar wel mee onder zijn vleugels zat voor kwaliteit en gerechten.
Het gras is steeds groener aan de andere zijde. Helaas is het dan ook meestal kunstgras!
Dave

berexstone

Bericht door berexstone » 08 nov 2009, 21:31

Ik heb in London alleen full-time bij La Tante Claire gewerkt. Bij Nico Ladenis slechts twee weken in Park Lane (Londen) als stage. MPW zat een beetje verderop in dezelfde straat tegenover Hyde Park. Ik heb daarna nog een paar jaartjes in Londen gewoond vlakbij Sloane Square waar ik bij Nico's buitengewoon knappe dochter in een soort Nico-Express kon eten, nou ja een leuke brasserie eigenlijk (Nico Central).
Ze hebben allemaal gemeen dat ze weinig moeten hebben van deheer Ramsay. In 1995 verscheen er een eenmalige engelstalige Gaultmillau London.
Daarin kregen La tante Claire, Nico Ladenis, Marco-Pierre White, the Waterside Inn en de Quatre Saisons (Oxford) allemaal 19 punten. Gordon Ramsay 16...
mischien toch wel frustatie ja, ik heb nu eenmaal niet zo'n marketing and bussines mind als Gordon Ramsay. Alhoewel hij natuurlijk wel veel te danken heeft aan de vader van z'n ex-vrouw op dat gebied.

nickvdwater

Bericht door nickvdwater » 08 nov 2009, 22:26

ramsey fake? vandaar 3 sterren ? is wel lekker als je als "fake" 3 sterren kunt halen en nog wel meer.
ik denk dat de meeste chefs maar kunnen dromen het zelfde te bereiken als hem

Plaats reactie