Koken als hobby

Graag zien wij wie U bent!
Hdjong

Koken als hobby

Bericht door Hdjong » 12 nov 2017, 11:35

Ik ben Henk de Jong. Ik ben geen beroepskok. Maar werkmeester in een revalidatie centrum in Rotterdam. Maar ik ben hobby kok bij de grootste kookvereniging van Nederland. Cuisine Culinair Nederland afdeling Barendrecht. Ik doe mee aan wedstrijden de laatste was van Elle eten kookclub van het jaar 2017 in de kookfabriek in Amsterdam wij hebben daar de derde plaats behaalt. Onze vereniging heb een professionele keuken. Ik wil graag mezelf meer professioneel bekwamen in de keuken. Maar dit wordt me moeilijk gemaakt om een opleiding te volgen. Ik namelijk 61 jaar, ze vinden me te oud om tussen de jongeren aan de opleiding deel te nemen. Ik profileer mezelf om mee te doen aan evenementen, zoals koken voor de cliënten van de voedselbank, de club profielen bij de bijenkorf en Ikea. Dus al met al een kookfanaat. Ik hoop langs deze meer handvatten te krijgen om mezelf te professionelen. Ik hoop op deze manier mezelf meer te kunnen inzetten voor de vereniging, zoals het begeleiden van nieuwe leden en iets in de menu commissie.
Ik hoop dat jullie hiermee inzicht te hebben gekregen wat mij zoals bezig hou in de keuken.

Met vriendelijke kookgroeten,
Henk de Jong

Plaats reactie