Voorstellen...

Graag zien wij wie U bent!
culiking

Voorstellen...

Bericht door culiking » 13 apr 2015, 21:20

Hallo mede kookliefhebbers,

Ja ook voor mij is koken een hobby/passie. Het is heerlijk om in de keuken actief te zijn. Het zorgt voor totale ontspanning.
Vanuit deze passie voor koken is webshop/site www.culiking.nl. In eerste instantie doordat ik in aanraking ben gekomen met de moleculaire gastronomie, middels de moleculaire pakketten van Molecule-R. Met het idee om deze techniek/kennis ook toegankelijk te maken voor hobbykoks in Nederland en Belgie. Zodat er thuis gekookt kan worden als een sterrenkok/chefkok. Vervolgens ben ik de site gaan uitbreiden met andere tools en ingrediënten om thuis te kunnen koken als een sterrenkok. Zo heb ik ook producten van Callebaut opgenomen die normaal alleen via de groothandels Hanos en Sligro te koop zijn. De producten van Callebaut zijn via www.culiking.nl nu ook te bestellen door mensen zonder een pasje van deze groothandels.
Zo is bijvoorbeeld de Mycro cacaoboter in poedervorm een zeer mooi product om thuis vlees en vis mee te bereiden, het geeft meer en intensere smaak aan je vlees en vis.

Voor nu wil het hierbij even laten en nodig je ook graag uit om mijn site te bezoeken, waarop je gerechten, tools en ingrediënten terug vind.
Heb je nog tips voor unieke tools of ingrediënten dan hoor ik het graag.

Met culinaire groet,

Thijs
Koken als een sterrenkok, www.culiking.nl

Plaats reactie