hallo,greetings,bonjour,..

Graag zien wij wie U bent!
Plaats reactie
sarge

hallo,greetings,bonjour,..

Bericht door sarge » 16 apr 2014, 07:53

hallo allemaal. ik ben sarge...heb jaren als 'meestal leidinggevende chef' in top gastronomische restaurants/ hotels internationaal gewerkt. van 3michelinsterren restaurant in Paris, België, etc tot aan 4-5 sterren hotels. ben nu al jaren niet meer werkzaam in de horeca maar denk er wel terug aan om iets te gaan beginnen voor mijnzelf in het buitenland. woon momenteel aan de Belgische kust met mijne partner. toch blijft ge het wel missen..heb thuis ook veel apparatuur en materialen die ik in de horeca destijds ...en blijf een half profesionele hobbykok die de laatste trends blijft volgen.

Niels
Forum Chef
Contacteer:

Re: hallo,greetings,bonjour,..

Bericht door Niels » 16 apr 2014, 14:25

Sarge, welkom op het Koksforum

Huyb

Bericht door Huyb » 15 mei 2014, 18:24

Hallo allemaal!

Tuxedos

Bericht door Tuxedos » 04 nov 2014, 01:44

Hallo Sarge,
Ik zag je berichtje op dit forum, mijn naam is Nadie en heb zonet onderstaande advertentie geplaats op Jobkitchen.be, indien dit iets voor jou lijkt wacht ik op je reactie, als je interesse hebt geef dan even een seintje dan kunnen we een eerste gesprek hebben via Skype of telefoon (+34.606.35.65.04) :
Tuxedos is een gloednieuw concept restaurant gelegen in de hoofdstraat van een toeristische badstad op de Canarische eilanden - Fuerteventura - Corralejo. We werken vooral op toerisme en een internationaal cliënteel, het is hier altijd zomer vermits de wintermaanden warmer zijn dan de zomer in België, er hangt dus steeds een vakantiesfeer. De menukaart varieert dan ook van ontbijt en de betere snacks tijdens de dag tot een menukaart van internationale gerechten met een Belgische toets. Het restaurant heeft ook een chill out zone waar de lokale producten aan bod komen in de vorm van 'tapas en fingerfood' onder het genot van een lekkere cocktail of zuiders wijntje en live muziek. Als chef van de keuken neemt U in samenspraak met de uitbaters (die actief meewerken in de keuken alsook in de bediening) het initiatief om kwalitatief lekker en mooie gepresenteerde gerechten te bereiden. Omdat het een nieuw concept betreft en U er van bij het begin bij betrokken bent kan U er uw eigen inbreng en stempel op drukken. Voorbereidingen, de dagelijkse bestellingen en foodcost controle zijn dan ook een onderdeel van het takenpakket. Ervaring en engagement zijn één van de belangrijkste vereisten. Je bent gemotiveerd om een leven op te bouwen in het buitenland, werkopties voor eventuele partner zijn bespreekbaar alsook woongelegenheid. Je hebt verantwoordelijkheidszin en het nodige zelfvertrouwen om deze functie aan te gaan. Dromers die enkel een vakantie job zoeken komen niet in aanmerking. Dit is een unieke kans voor mensen, net als wij, die in het warme zuiden willen wonen en werken. De uitbaters zijn Nederlandstalig (Antwerpen) maar een basiskennis van Engels, Frans of Spaans is een pluspunt. Met vriendelijke groeten, Tuxedos

KhunS

Bericht door KhunS » 17 nov 2017, 09:33

dank allen..Nadie mag ik u vragen mij te contacteren op mijn email adres svp (elevenresidents@usa.com). bedankt alvast.

Plaats reactie