Wie helpt ons afstuderen?

Graag zien wij wie U bent!
Evelien123

Wie helpt ons afstuderen?

Bericht door Evelien123 » 24 mar 2014, 22:27

Hallo iedereen!

Ik ben Evelien Franken en samen met mijn collega student Synthia Peters zijn wij momenteel bezig met een afstudeeronderzoek in de horecasector. Wij doen dit onderzoek voor de Avans Hogeschool in Den Bosch, opleiding Human Resource Management (personeelsmanagement) en ik ben zelf al een aantal jaar werkzaam in de horeca.

Dit onderzoek gaat over wat mensen belangrijk vinden in een baan en werkgever in de horecasector. Naar aanleiding daarvan is onderstaande enquête opgesteld. Daarom aan jullie koks de vraag of jullie bereid zijn om de onderstaande enquete in te vullen (zie weblink). Deze is natuurlijk geheel anoniem en kost slechts enkele minuten om in te vullen. De informatie uit de enquete zal alleen gebruikt worden voor ons afstudeeronderzoek en niet verstrekt worden aan andere partijen. Door het invullen van onze enquête zouden jullie een grote bijdrage leveren aan ons onderzoek en aan ons afstuderen. Wij hopen daarom dat jullie bereid zijn om een paar minuten van jullie tijd te investeren zodat wij kunnen afstuderen.

Link naar de enquête:
http://www.thesistools.com/web/?id=399558

Bij voorbaat zeer veel dank voor jullie medewerking!

P.s. : heeft u nog tips, voor bijvoorbeeld het verkrijgen van meer respondenten? Dan horen wij dit natuurlijk graag!

Plaats reactie