De Hobbyist

Graag zien wij wie U bent!
peterx
Contacteer:

De Hobbyist

Bericht door peterx » 21 jul 2013, 19:53

Eenvoudig en lekker koken is mijn grote hobby, hoewel ik 3 jaar ervaring heb in een banketbakkerij en zo her en der in slagerijen en ander voeding gerelateerde bedrijven heb gewerkt. Helaas werd het eenvoudig en lekker koken meer een sleur omdat je toch altijd maar snel moest doorwerken, wat het plezier in het werken in de voedsel branche niet leuk maakte.
Na jaren verder niets meer te hebben gedaan met koken en bakken en die jaren alleen maar om kant en klaar pakjes en zakjes te hebben geleefd verlangde ik weer naar het zo vers en lekker mogelijk gebreiden van heerlijke dingen. Ik ga vele 2de hands winkels af om kookboekjes van allerlei inslagen, landen en fantasieën te bemachtigen en laat me graag inspireren.
Nu sta ik broodjes te bakken terwijl niemand honger heeft, maar puur omdat ik het leuk vind om lekker in de keuken bezig te zijn :D

Sinds kort ben ik ook een website begonnen met allemaal lekkere recepten. (http://recepten.peterswebpagina.nl)
Elke recept die ik gemaakt heb en die echt succesvol is geweest plaats ik tegenwoordig daarop. Op deze manier probeer ik ook mijn kinderen, collega's, vrienden en iedereen die van koken en lekker eten houdt aan te sturen om de gerechten ook uit te proberen. Eenvoudig en lekker koken is geen werk meer, maar een hobby geworden en dat bevalt erg goed.

Ik heb me ingeschreven op dit forum om op die manier in contact te komen met mensen die mij misschien nog goede tips zouden kunnen geven. Ik ben in ieder geval benieuwd :)

Plaats reactie