Even voorstellen...

Graag zien wij wie U bent!
Plaats reactie
IlseR

Even voorstellen...

Bericht door IlseR » 12 mar 2013, 13:32

Hoi kokkies,

Ik ben Ilse Roelofsen, 28 jaar en woonachtig in Nieuwegein.

Ik ben al wat jaren aangemeld op deze site, want ik was een paar jaar geleden op zoek naar een kok. Ik ben altijd werkzaam geweest in de horeca, maar dan bediening. Ik heb 3 jaar mijn eigen restaurant en motel in Zweden gehad, (dit is per 1 maart 2013 verkocht!!). Door langdurige zieken moest ik zelf gaan koken en begon het nog leuk te vinden ook!

Nu ben ik terug in Nederland en toe aan een nieuwe uitdaging en ben dus druk op zoek naar een nieuw pand in de provincie utrecht. Omgaan met gasten is toch iets meer mijn ding dan achter de kachel, dus wanneer ik mijn droompand gevonden heb, dan laat ik het weten en welllicht heb ik dan wat vacatures voor de keuken. :D

Momenteel ben ik weer single en ik merk dat het erg lastig is een relatie te hebben met iemand die een kantoorbaan heeft. Ik las op het forum dat er een keer een idee geopperd was over een koks datingsite.. Is dit ooit nog eens van de grond gekomen? Ik heb hier namelijk wel oren naar ;)

Dus vrijgezelle koks: laat wat van je horen!!! :D

Geen idee of ik hier contactinfo mag achter laten, maar de meesten hebben vast wel FB... zoek en gij zult vinden ;)

Gastvrije groetjes!!

Leo
Forum Chef
Contacteer:

Re: Even voorstellen...

Bericht door Leo » 13 mar 2013, 12:41

Nee, dat is nog niet van gekomen.

We horen wel of het gelukt is :)
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl

Plaats reactie