Hallo!

Graag zien wij wie U bent!
Plaats reactie
mal

Hallo!

Bericht door mal » 29 okt 2010, 18:35

Even snel voorstellen, mal (naar de franse betekenis, geen afkorting van de engelse naam), geen professioneel kok maar in de computers, wel in koken geïnteresseerd geraakt door diezelfde computers trouwens. Koken doe ik volop, niet om over naar huis te schrijven trouwens :mrgreen: Ik mag graag uit eten gaan en ik ben ook nog eens zo'n onwetende naarling die het waagt jullie te recenseren op sites als Iens. Verder hecht ik niet super veel waarde aan de 'officiële' top 10's. Ja, ik heb bij Ivy gegeten en Oud Sluis staat op m'n lijstje voor na de kerst, maar Warung Mini aan de Witte de Withstraat (r'dam) is me ook echt niet te min!

Nou, wat rest er nog te vertellen? Heb een speciaal zwak voor paddestoelen, vooral kreeftzwam (jammer genoeg nauwelijks te krijgen) en vraag me al jaren af waarom restaurants toch altijd dat vreselijk flash gebruiken op hun websites...

Maurits

Re: Hallo!

Bericht door Maurits » 31 okt 2010, 20:39

mal schreef:Even snel voorstellen, mal (naar de franse betekenis, geen afkorting van de engelse naam)
Welkom Mal! Vanwaar mal? Heb je iets kwaads in de zin?
When there's smoke, there's flavor (Colgin)

mal

Bericht door mal » 01 nov 2010, 18:49

Maurits schreef:
mal schreef:Even snel voorstellen, mal (naar de franse betekenis, geen afkorting van de engelse naam)
Welkom Mal! Vanwaar mal? Heb je iets kwaads in de zin?
Hmmm, wat een interessante suggestie! :twisted: Maar niks hoor, tis gewoon traditie van mijn kant, ik heet zo op een aantal fora. De letterlijke vertaling 'kwaad' is natuurlijk ook correct, maar de eigenlijke oorsprong van mijn nick had meer te maken met 'ziek' (ja, in m'n hoofd, een verdorven geest in een heel gewoon lichaam (zij het ietwat gezet tegenwoordig :roll: )).

In de zin heb ik slechts nog iets meer kennis en wat goede tips op doen, soms wellicht eens een vraag dumpen, misschien hier en daar eens advocaat van de duivel spelen en wie weet, kan ik bij gelegenheid ook nog wel eens iemand behulpzaam zijn!

Pluter

Bericht door Pluter » 01 nov 2010, 19:58

mal schreef:en vraag me al jaren af waarom restaurants toch altijd dat vreselijk flash gebruiken op hun websites...
Omdat het er in eerste instantie gelikt (flash) uitziet he...

Ik heb er ook het geduld niet voor hoor...: Heeft iedereen tegenwoordig een redelijk snelle pc en internet verbinding, word je alsnog gedwongen eerst door een presentatie heen worstelen voordat je na een interactieve speurtocht eindelijk eens een menu kaart of openingstijden oid hebt gevonden.
Mother Nature is the true artist, and the chef is merely the technician. MPW

Plaats reactie