berexstone

Graag zien wij wie U bent!
Plaats reactie
berexstone

berexstone

Bericht door berexstone » 03 dec 2009, 17:14

Hallo allemaal, ik ben berexstone, geboren 1962 in Brunnen in het Ur-Kanton 'Schwyz' am Vierwaldstättersee. Mijn moeder is Nederlandse. Ik ging naar de hotelschool. Stage bij het Grand Hotel Victoria-Jungfrau te Interlaken. Daarna vanaf 1982 aan het werk bij, in chronologische volgorde : "La Pyramide" (Vienne), "L'Ermitage Meissonier", nu gesloten (Les Anges), "L'Ousteau de Baumanière", onder Thuillier (Les Baux de Provence), "L'Auberge du Père Bise" onder Fernand Bise (Talloires), "Chantecler" naast Jacques Maximin (Nice), "La Tante Claire" (London), "Petermann's Kunstuben" (Küsnacht) en "L'Auberge de l'Eridan" - Marc Veyrat (Le Veyrier du lac). Momenteel werk ik als culinair journalist voor een Zwitsers en een Frans magazine en ik ben culinair adviseur van 'Tavolago' de catering afdeling van de SGV (Schiffahrt Gesellschaft Vierwaldstättersee). Op internet kun je onder SGV.ch de menukaarten, de schepen en de dinnercruises bekijken. M'n moeder is onlangs naar het Belgische Hasselt verhuist en ik heb een broer in Maastricht dus ik ben regelmatig in België en Nederland. Dus ik kijk er naar uit om bij collega's te gaan eten. Uiteraard maak ik mij pas bekend na betalen haha

Maurits

Re: berexstone

Bericht door Maurits » 03 dec 2009, 20:41

Zo dat is goede staat van dienst. Een mooie aanwinst voor het forum!
When there's smoke, there's flavor (Colgin)

Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo » 03 dec 2009, 23:36

Nog maals welkom. :D
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl

Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo » 03 dec 2009, 23:37

Nog maals welkom. :D
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl

Cees
Contacteer:

Bericht door Cees » 04 dec 2009, 01:38

Leuk dat je jezelf hebt voorgesteld. En vind het leuk te zien dat je zoveel meedoet op dit forum!
Volg me op Twitter: http://twitter.com/CeesCook

Will

Bericht door Will » 04 dec 2009, 05:11

Welkom berexstone, das een een mooie staat van dienst! En gelukkig hoef ik nu niet meer te denken dat je de PR-man van Gault Milau bent! :D

francine

Bericht door francine » 04 dec 2009, 11:56

Prachtige cv chapeau !!!!!!!!! :!:
Leuk om je reacties te lezen nu vooral want er steekt een hoop vakkennis achter

Plaats reactie