barry over koken

Graag zien wij wie U bent!
Plaats reactie
barry willemse

barry over koken

Bericht door barry willemse » 20 jun 2009, 19:44

Mijn naam is barry willemse 34 jaar woon in hengelo en ben chefkok. Ik ben gepassioneerd door het koksvak van a tot z.
Mijn intresse gaat van klasiek tot moluculair, van frankrijk tot china, van basis tot foodpairing. Heb een creatieve geest en haal overal wel weer wat uit. Wat belangrijk voor mij is, buiten om een goed gezin, dat ik me zelf ontwikkel en niet stil kom te staan. Het is goed te weten wat er aan de andere kant van de wereld gebeurd en wat mijn buurvrouw van 82 jaar oud ieder weekend in haar volkstuintje verbouwd. Een aantal van mijn voorbeelden op dit vakgebied zijn:
marco pierre white, pierre garniere, meneer bocusse, sergio herman, quique dacosta, thomas keller, heston blumenthal,
sang-hoon degeimbre , wina born, alex hanbuckers, geert van hecke, rene redzepi en nog vele anderen.
Ben nu lid geworden van deze site omdat dit een goede ontwikkeling is om iedereen te vertellen wat je weet en zo elkaar te kunnen verbreden. top!

Leo
Forum Chef
Contacteer:

Re: barry over koken

Bericht door Leo » 20 jun 2009, 22:41

Leuk, je verhaal en je eerste post zijn van hoogwaardige kwaliteit.

Welkom.
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl

Plaats reactie