Voorstelronde

Graag zien wij wie U bent!
Plaats reactie
Anoesjka

Voorstelronde

Bericht door Anoesjka » 20 jun 2007, 10:05

Hallo allemaal!
Ook ik zal me hier voorstellen. Ik ben Anoesjka Veenstra-Vellinga, 29 jaar en al enkele jaren aan het hobbien in de keuken. De laatste tijd ben ik steeds meer bezig met koken en bakken en dreigt het wat "uit de hand" te gaan lopen. Tijd dus om er tijd en energie in te steken om meer dingen te leren en technieken te verfijnen! Ik hoop veel van jullie te leren!
Groetjes,
Anoesjka

Six-Killer

Bericht door Six-Killer » 20 jun 2007, 10:49

Welkom Anoesjka

Ben ook nog maar een dagje hier, maar dr is zat te lezen daar ben je wel een dikke week mee bezig.
"Don't critize what you don't understand, you've never walked in the man's shoes"

Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo » 20 jun 2007, 23:02

non stop lezen bedoel je dan zeker :)
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl

Danuta

Bericht door Danuta » 20 jun 2007, 23:25

Hi Anoesjka, welkom, en te leren valt hier genoeg, met dit forum en met behulp van Google als ik iets niet begrijp qua term of benaming heb ik al heel wat geleerd hier door gewoon op mijn gemak mij in te lezen.... :)

Patricia

Bericht door Patricia » 22 jun 2007, 15:10

Ik zal me zelf ook gelijk even voorstellen..
Ik ben Patricia ik ben 18 jaar..
Ik volg de opleiding Middelbare hotelschool voor hotelondernemer-manager.. Een van mijn deelcertificaten die ik moet halen is koken..
Koken vind ik één van de leukste op school.. :)
Ik heb gister mijn theorie examen gedaan en ik hoop een voldoende te hebben..:) dit was het even voor zover ik ga even alle berichten lezen.. :)

Plaats reactie