Hallo iedreen ik ben Stefan Schenk

Graag zien wij wie U bent!
Plaats reactie
sfschenk

Hallo iedreen ik ben Stefan Schenk

Bericht door sfschenk »

Hallo

Ik ben Stefan Schenk. ik ben 24 jaar oud en ben op mijn viertiende begonnen in de horeca. Ik begon in de spoelkeuken van de oude clipper in egmond aan zee en na enkele maanden werken aan de garde beland en toen begon het allemaal. na een paar maanden stond ik aan de kachel en wist ik dat in mijn roeping had gevonden. ik heb mijn stages gedaan bij de stranjutter in Egmond aanzee, nero's place bergen en geeindigd bij koekenbier in alkmaar. waar na ik een na een paar maanden als zelfstandig werkend kok werd gepromoveerd als sous chef. dit heb ik een half jaar gedaan, daarna ben ik naar frankrijk verhuisd en heb ik een seizoen als sous chef gewerkt in een hotel in de franse alpen. Na dit avontuur ben ik sous chef geworden bij strandrestaurant het zeepaardje in egmond aan zee, en in het winterseizoen heb ik bij het american hotel op leidseplein gewerkt en dit zomerseizoen heb ik weer als sous chef gewerkt bij het zeepaardje en ben op dit moment weer in dienst bij het American als chef de parti.

Ik ben via sander uit egmond in contact gekomen met het koksforum en bezoek de site regelmatig. ik had mezelf al een tijdje gelden aangemeld maar door een of andere vage reden werkte dit niet en kon ik me niet inloggen. terry heeft me hier heel erg goed geholpen. Bedankt hier voor!!! dus ik kan eindelijk actief mee doen aan het forum.

groetjes Stefan
Webmaster
Contacteer:

Bericht door Webmaster »

Stefan, van harte welkom op het forum

We zijn hier om elkaar te helpen. dus geen probleem. stel je vragen en mensen kunnen je wel helpen met ideeen hier op het forum.

T.
Kokforum.nl : de website voor koks
Sandman

Bericht door Sandman »

heey stefan,

welkom.....

groeten sander
Plaats reactie