Snijplanken, hakblokken & messenhouders

Alles over ingrediënten
TheWoodmaker

Snijplanken, hakblokken & messenhouders

Bericht door TheWoodmaker » 09 mei 2014, 09:24

Beste koks,

Net als jullie heb ik een grote passie voor koken. Mijn grootste passie ligt in houtbewerken en ik combineer beide zaken graag.
Zo maak ik snijplanken en hakblokken in elk denkbaar formaat en in elke denkbare houtcombinatie.

Graag zou ik jullie mening horen over mijn snijplanken. Deze zijn te vinden op www.snijplankopmaat.nl

Zouden jullie die in het restaurant mogen en willen gebruiken? Ik ben ook op zoek naar verkooppunten voor mijn producten.
Een luxe restaurant zou uitstekend mijn werk kunnen aanbieden.

Naast deze snijplanken heb ik houten magnetische messenhouders ontwikkeld. Hierdoor blijft jouw mes gegarandeerd scherp, aangezien er geen direct contact tussen het mes en de magneet is. Deze houder maak ik ook van de meest uiteenlopende en luxe houtsoorten.
De houder is top afgewerkt, waarbij de magneten onzichtbaar verwerkt zitten in de houder. Zou dit wat zijn voor in een professionele keuken? Ik vermoed dat het voor een gesloten keuken weinig meerwaarde heeft, aangezien daar de messenhouder puur praktisch dient te zijn. Ook hierbij geldt dat ik verkooppunten zoek om mijn werk te verkopen.

http://thewoodmaker.nl/snijplanken.html

Ik ben zeer benieuwd naar jullie mening over mijn snijplanken en andere producten!
Daarnaast ben ik ook benieuwd of er een potentiële wederverkoper in jullie schuilt.

Groetjes,

Richard
The Woodmaker

Plaats reactie