Te Koop Complete koksmessen set Wusthof Dreizack Culinar

Alles over ingrediënten
Plaats reactie
beaky

Te Koop Complete koksmessen set Wusthof Dreizack Culinar

Bericht door beaky » 04 jun 2012, 17:55

Complete professionele koksmessen set
De Wusthof Culinar Serie is 18 delig en bestaat volledig uit roestvast staal; het lemmet wordt gesmeed uit hoogwaardig chroom-molybdeenstaal terwijl de holle greep bestaat uit gesatineerd 18/10 chroom-nikkelstaal.

Keukenschaar is een onontbeerlijke hulp in iedere keuken.

Voor het knippen van platvis,vinnen en visgraten.

Voor het knippen van kruiden, bloemen,rabarber en soortgelijke producten.

Voor het knippen van folie, perkament papier, binddraad en nog veel meer. Dankzij de demontabele constructie kan de schaar goed worden schoongemaakt.

Vervaardigd uit roestvrij-staal.
Totale lengte 21 cm.

Eigenschappen van een precisie-gesmeed WÜSTHOF Culinar mes: Staalsoort: X 50 Cr Mo 15. Legering met hoog koolstofgehalte en 15% chroom voor optimale roestbestendigheid en hardheid

- Lemmet, krop en tang uit een stuk gesmeed volgens Wüsthofs precisie-smeed methode
- Perfect gebalanceerd
- Gesmede krop ter bescherming van uw vingers
- Gehard tot 56 tot 58° Rockwell C. De ideale hardheid voor een mes met langdurige scherpte dat toch eenvoudig na te slijpen is
- De snijhoek is met laser gecontroleerd, en geoptimaliseerd voor de toepassing van ieder mes
- Ergonomische handvatten, ontworpen is nauwe samenwerking met professionele gebruikers
- De WÜSTHOF naam, Dreizack-Logo en de stad Solingen waar het mes gemaakt is, is met trots geëtst op ieder mes.
Bij 2 van de messen is dit logo eraf gevallen ik heb daar lijm voor en de logo's zijn te bestellen en te herstellen

Aanzetstaal ovaal 23 cm nieuwwaarde 89,-

Keukenschaar 21 cm nieuwwaarde 56,-

Superslicer 26 cm nieuwwaarde 119,50

Groentemesje 8 cm nieuwwaarde 63,-

Groe ntemesje kartel nieuwwaarde 63,-

Office mesje 9 cm nieuwwaarde 63,25

Steakmesje 12 cm nieuwwaarde 68,50

Tomatenmesje 14 cm nieuwwaarde 80,-

Uitbeenmesje 14 cm nieuwwaarde 88,-

Flexibel fileermesje 16 cm nieuwwaarde 89,-

Smal fileermes 18 cm nieuwwaarde 99,75

Schilmesje 7 cm nieuwwaarde 63,25

Vleesvork 16 cm nieuwwaarde 101,50

Broodmes 20 cm nieuwwaarde 98,75

Koksmes 16 cm nieuwwaarde 98,75

Koksmes 23 cm nieuwwaarde 123,50

Zalmtrancheermes 32 cm 119,50

Vleesmes 23 cm nieuwwaarde 106,01

Ebro TLC 720 Thermometer nieuwwaarde 214,-
Prijzen zijn na te gaan op internet
Totaal aangeschaft voor een prijs van 1804,26 om precies te zijn de set is 4 jaar oud.
De rest van het kleine gereedschap zit ik er ook bij dunschiller,visgraten tang, tourne tout, extra diamant aanzetstaal, paletmes,pizzames, wildschaar, zesteur,oestermes, canneleermes, kruidenschaar, kleine en grote parisienneboor, pen thermometer.
Je koopt dit 1 keer in je leven als kok of hobbyist.
Zoals je op de foto kan zien heb ik er zelf een koffer voor gemaakt voor deze set de koffer is dus op maat gemaakt en uniek. Bij deze set is geen koffer te krijgen waar ook de set in past
Met deze messen straal je proffesionaliteit uit en vakmansschap.
Ik verkoop de set omdat ik er van beroep veranderd ben en de set hoort in een professionele keuken thuis zonde om in de kast te laten staan thuis.Van 2 messen is het embleem eraf en van deze messen zijn ook gebruikers sporen te zien de rest ziet er nog als nieuw uit.Het is dan ook geen messenset die je voor 50,- koopt dit is topkwaliteit en kwaliteit betaal je toch altijd wel iets meer voor en dit is daarom ook een koopje
Doe een goed en serieus bod en ik kalibreer de kernthermometer op mijn kosten 64,50

florisvriens

Re: Te Koop Complete koksmessen set Wusthof Dreizack Culinar

Bericht door florisvriens » 08 jan 2014, 20:48

hallo.

doet u de koffer ook los weg?.
de messen heb ik al gedeeltelijk, en ben dringend op zoek naar een koffer.

mvg floris.

Plaats reactie