Solo Knoflook

Alles over ingrediënten
Plaats reactie
Leo
Forum Chef
Contacteer:

Solo Knoflook

Bericht door Leo » 13 mei 2009, 12:53

Solo Knoflook
Afbeelding
Afbeelding
Deze knoflook bestaat uit een grote teen,een soort klein uitje, wat heel makkelijk is in gebruik.
De varieteit `Solo Clove Garlic` groeit in de bergachtige omgeving van Yunnan provincie in China. Dit product wordt zonder bestrijdingsmiddelen geteelt. De tenen zijn 3 tot 3,5 cm groot en worden verkocht in mandjes met ca. 10 stuks.
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl

jeroenbr

Re: Solo Knoflook

Bericht door jeroenbr » 13 mei 2009, 22:34

Ik vraag mij af, waarom komen altijd van zulke "aparte" dingen altijd weg uit Aziatische landen ? Vaak als er iets nieuws of onbekends op de markt komt komt het uit landen als china, japan enz. En in dat land is het al 1000den jaren bekend.

Cees
Contacteer:

Re: Solo Knoflook

Bericht door Cees » 13 mei 2009, 23:16

Ik gebruik die knoflook thuis veel, wel handig zulke grote tenen. Kan er zelf nog geen smaakverschil in ontdekken met de normale knoflook. Je kan deze knoflook ook wel kopen in de super, ook de LiDDl heeft ze te koop onder de naam " Chinese knoflook " Valt me op dat Liddl wel vaker verassend is op biologische groenten etc. Af en toe echt mooi spul.
Volg me op Twitter: http://twitter.com/CeesCook

Plaats reactie