wildrecepten maar dan anders

waarbij recente en niet recente boeken aan bod komen
Plaats reactie
grote groene

wildrecepten maar dan anders

Bericht door grote groene » 15 jun 2011, 10:35

Fuchsloch kookboek Wild van Wild

Auteur: P. Groeneveld

Nederlands - Paperback

bol.com prijs € 39,95

Beschrijving
Het Fuchsloch kookboek Wild van Wild is een verzameling van wildrecepten van wild dat in Nederland, Duitsland en Belgie door jacht en schadebestrijding is te verkrijgen.

De recepten wijken in veel gevallen af van de standaard recepten en ook de wildsoorten zijn niet alleen de bekende soorten. Als soorten worden bijvoorbeeld beschreven fazant, eend, ree, wildzwijn maar ook gems, kauw, houtsnip, meerkoet, bisamrat en moeflon, maar ook nog andere soorten.

Beschreven en weergegeven op een makkelijke en begrijpbare manier, zodat een ieder deze recepten kan maken.

De recepten zijn verzameld, gemaakt en uitgetest door de auteur welke naast een fervent jager ook en hobby kok is.

hobbybob

Re: wildrecepten maar dan anders

Bericht door hobbybob » 17 jun 2011, 11:11

Net las ik je voorstel berichtje en nu dit berichtje...
Klopt het dat je de schrijver van dit boek bent?

Als dat zo is neigt het wel een beetje naar SPAM.... :roll:

Leo
Forum Chef
Contacteer:

Bericht door Leo » 17 jun 2011, 12:39

Als het hier bij blijft..moet het kunnen...

Ben wel benieuwd of alles ook echt getest is..
"ein Gericht kann immer nur so gut sein, wie es seine Grundprodukte sind" R.Speth
www.koksforum.nl

grote groene

Bericht door grote groene » 18 jul 2011, 19:06

sorry van de promotie.

maar over de recepten ik heb ze allemaal gemaakt en gegeten. op een na en dat is het recept gems op Tiroler wijze. Ik heb het wel gegeten en het recept meegekregen maar ik heb redelijk veel soorten wild tot mijn beschikking alleen jaag ik zelden op gems.
zodra ik dit weer ga doen en ik heb succes zal ik zeker dit recept maken. omdat het echter zo goed smaakte heb ik het erbij gezet.

Plaats reactie