Het heilige vuur van 12 topkoks.

waarbij recente en niet recente boeken aan bod komen
Plaats reactie
Webmaster
Contacteer:

Het heilige vuur van 12 topkoks.

Bericht door Webmaster » 21 mei 2007, 07:42

Het verhaal van twaalf grote koks die Nederland culinair op de kaart hebben gezet verschijnt binnenkort in Het Spectrum boek Culinaire Grootmeesters, met als ondertitel: het heilige vuur van 12 topkoks. Joop Braakhekke (geen kok maar wel grootmeester), Wulf Engel, Paul Fagel, John Halvemaan, Cees Helder, Toine Hermsen, Theus de Kok, Robert Kranenborg, Jean Jacques Menanteau, Henk Savelberg, Jon Sistermans en Cas Spijkers doen een boekje open over het echte koken, het vak, de liefde en de scherpe kanten en vooral waar het om gaat in de keuken. Zal ergens in oktober verschijnen.

Bron: Bouillon
Kokforum.nl : de website voor koks

Marielle
Contacteer:

Bericht door Marielle » 31 mei 2007, 16:35

dat is leuk,die wil ik wel hebben! naja nog even geduld tot oktober :P

chef peter

Re: Het heilige vuur van 12 topkoks.

Bericht door chef peter » 22 jun 2007, 20:59

Terry schreef:Het verhaal van twaalf grote koks die Nederland culinair op de kaart hebben gezet verschijnt binnenkort in Het Spectrum boek Culinaire Grootmeesters, met als ondertitel: het heilige vuur van 12 topkoks. Joop Braakhekke (geen kok maar wel grootmeester), Wulf Engel, Paul Fagel, John Halvemaan, Cees Helder, Toine Hermsen, Theus de Kok, Robert Kranenborg, Jean Jacques Menanteau, Henk Savelberg, Jon Sistermans en Cas Spijkers doen een boekje open over het echte koken, het vak, de liefde en de scherpe kanten en vooral waar het om gaat in de keuken. Zal ergens in oktober verschijnen.

Bron: Bouillon
ik weet zeker dat daar leuke dingen in komen te staan, geen bulli fratsen,of wanna be a topchef kunstjes, gewoon dingen die toepasbaar zijn op elk niveau, ook thuis, en enkel over kwaliteit gaan.
normale dingetjes over goed eten, dit zijn naar mijn menig de beste koks die wij (Nederland) toch wel hebben.

Joost K

Bericht door Joost K » 09 sep 2007, 21:52

Gaat een mooi boek worden.
Ben benieuwd wat mijn patron (dhr Sistermans)der in gaat zetten. :D
Winners Never Quit, Quitters Never Win!

Joost K

Bericht door Joost K » 06 nov 2007, 10:01

Vind het een mooi boek geworden :D

Staan leuke verhalen in over vroegâh.
Winners Never Quit, Quitters Never Win!

Marielle
Contacteer: