Stage plek/ internship

Hier kunt u uw advertentie plaatsen. Bekijk eerst het voorbeeld en de regels.
Plaats reactie
Haraldk70@icloud.com

Stage plek/ internship

Bericht door Haraldk70@icloud.com » 17 feb 2019, 13:08

Goedemiddag,
Heb een vraag. Ik heb 2 restaurants in portugal en mijn zoon doet nu de horeca opleiding in portugal! Dit jaar zal hij zijn eindstand doen.
Ik zou alleen erg graag willen dat hij naar het buitenland gaat om werkervaring op te doen , andere manier van denken, cultuur, know how etc te leren! Zijn er mensen die suggesties hebben wat de beste aanpak is?
Alle suggesties zijn van harte welkom,
Vriendelijke groet
Harald

sarge

Re: Stage plek/ internship

Bericht door sarge » 24 feb 2019, 18:14

Beste... allereerst is het belangrijkste of uw zoon een werk vergunning kan krijgen van dat land. Ikzelf heb vroeger langere tijd u het buitenland gewerkt in verschillende fine dining restaurants. Toen was het internet nog niet zo goed als huidige tijd. Bedrijven contacteren en hopen op een job en dat ze willen sponsoren. Geluk was dat ik zeer goede referenties en werk ervaringen al had.. en via via eigenlijk op verschillende plekken terecht ben gekomen.

Detachering Bedrijven zoals Ecr recruitment vind ik ware oplichters... niet mee in zee gaan. Klinkt allemaal mooi en leuk. Beter op eigen houtje alles regelen.

Mag ik vragen waar wilt uw zoon graag heen gaan en werken? Ik neem aan dat hij nl paspoort heeft en of Portugees? Wat is zijn ambitie? 5 sterren hotels en michelinsterren restaurants of....?

Courage

Plaats reactie