gezocht met spoed: kok voor op zeilboot

Hier kunt u uw advertentie plaatsen. Bekijk eerst het voorbeeld en de regels.
Deaf sailors

gezocht met spoed: kok voor op zeilboot

Bericht door Deaf sailors » 16 aug 2016, 11:48

Mijn naam is Jos Wesemann en ik organiseer excursies voor doven en slechthorenden. Volgende week van 22 t/m 28 augustus organiseren wij een zeilweek voor dove jongeren uit heel Europa. Een kok zou aan boord maaltijden bereiden voor een groep van 26 deelnemers, maar op het laatste moment is de kok afgehaakt. Wij zitten nu dan ook met de handen in het haar en we zijn op zoek naar iemand die onze kok kan vervangen. Het hoeft geen professionele kok te zijn, maar wel iemand die voor een groep van 26 personen eenvoudige maaltijden kan bereiden (rijst, pasta, aardappelen, etc). Het betreft een vrijwilligers rol, er staat geen vergoeding tegenover. Wel kan deze persoon gratis mee met de zeiltocht over het ijsselmeer en de waddenzee, er is voldoende tijd om te ontspannen en mee te doen aan excursies. Er zal een tolk aan boord zijn die alles vertaalt voor de kok, communicatie zal geen probleem zijn. Ik weet dat het kort dag is maar als u ons in contact kunt brengen met iemand die dit zou willen en kunnen doen zou ik u zeer erkentelijk zijn.

hartelijk dank

Jos Wesemann

Wesemann Travel - managing director
jos@wesemanntravel.com
www.wesemanntravel.com
Telephone / Whatsapp: 0031642274229

Plaats reactie